57 de zile pana la o noua eu

Salut. Astazi a fost bine, nimic extraordinar.

Mi-am indeplinit sarcinile zilnice, cu specificarea ca iar am uitat sa multumesc inainte de masa; mi-am amintit dupa, macar🙂.

Mi s-a intamplat des in ultimul timp sa am impresia ca stau pe loc, ca nu avansez deloc. Si nu e asa. Altii vad diferenta, pana si eu vad o schimbare, la un moment dat. E necesar doar sa am rabdare, incredere si sa perseverez. De asta si sarcinile pe care mi le-am trasat. Atat timp cat le fac, am incredere ca e bine. Chiar daca nu inaintez prea mult, macar sunt pe drumul cel bun si ma misc, nu stau.

O schimbare majora e formata din mai multi pasi mici, de cele mai multe ori.

Mi-a placut modul de abordare al unei cunostinte: tot timpul cand vrea sa slabeasca, sau sa schimbe ceva la ea si necesita un efort indelungat pe o perioada lunga de timp, isi face poze. Inainte, dupa 1 luna etc. Sa vada ca e o schimbare si sa o motiveze. Pentru ca cele mai multe persoane renunta prea repede din cauza ca nu vad rezultatele imediat. Sau din cauza ca au uitat de unde au plecat si nu evalueaza corect beneficiile.:)

Si chiar daca se mai intampla sa nu fac ce mi-am propus, asta este; cum am zis – START si de la capat🙂.

Am invatat ca foarte important pentru mine e constientizarea. In seara asta am scris pe o hartie lucrurile care ma stresau la momentul acela ; apoi am mototolit-o si am aruncat-o la gunoi. Asa m-a invatat cineva. M-am simtit ceva mai bine. In timp ce scriam lista, mi-am dat seama si de alte frici pe care le aveam. Daca nu faceam pasul asta, as fi continuat sa ma stresez si nu m-as fi concentrat la ce aveam de facut, amanam sa ma culc etc etc. Chiar daca nu a fost o diferenta majora, ma bucur pentru orice schimbare.

Uneori nu tehnica e de vina, ci tu; pentru ca nu stii sa o aplici. Asa ca mai incerc inca o data, si inca o data si apoi imi dau seama cum sa fac sa functioneze,  descopar metode mai bune si tot asa .

Sunt mandra de mine🙂

Multumesc pentru transformarea mea completa🙂

Lasă un răspuns

