58 de zile pana la o noua eu :)

A fost o zi buna, dar grea. Grea, domle’, grea :):). Ma bucur ca am ajuns sa scriu acest post cu zambetul pe buze.

M-am intalnit cu un nene care m-a ajutat sa inteleg niste lucruri si care m-a indrumat intr-o anumita directie. Nu intru prea mult in amanunte, esential e ca ma consum foarte mult, mult mai mult decat credeam si ca nu prea ma bucur de viata. Ceea ce e adevarat; incep sa realizez cat de adevarat este.

Detoxifierea asta nu e doar fizica, e si emotionala. Incep sa iasa la suprafata tot felul de lucruri care ma fac sa sufar foarte mult. Dar ce e bine sa realizez e ca mai tare sufeream inainte, cand erau ingropate acolo si nici nu-mi dadeam seama de ele. De fapt, de asta am si ajuns cum am ajuns. Adica , pe scurt, sa nu ma bucur de viata cum ar fi normal.

Am acceptat in seara asta ca sunt lucruri pe care nu le constientizez si care stau la baza dificultatilor cu care ma confrunt. Mai sunt si altii ca mine, ma gandeam (desi la un moment dat nu puteam gasi pe nimeni ), dar cu siguranta sunt, numai ca nu-i cunosc eu :):):). Asta e! Am acceptat ca sunt mai sensibila de felul meu si unele lucruri ma afecteaza poate prea tare, ca imi fac rau , atat de rau ca dupa ani si ani nici nu mai stiu de unde au plecat, de ce ma simt asa si ce sa fac sa fie bine.

Ma bucur ca am luat decizia buna si am fost la alergat cu George si Lexuti . De acum ma astept si la intamplari frumoase, dar si la momente foarte grele. Vorba aia, de-abia am inceput procesul de detoxifiere. Imi indrept atentia spre rezultate, spre toate lucrurile minunate de care ma voi putea bucura si ma rog sa fiu tare :).

Cum imi povestea o prietena, atunci cand esti cu totul dat peste cap iti spui „Trec printr-un proces de profunda transformare spirituala, fizica si mentala”. Asa accepti ce ti se intampla, nu ti se mai pare un capat de tara si, cel mai important, stii ca va trece si ca te asteapta numai lucruri bune :).

Multumesc pentru transformarea mea completa 🙂

Lasă un răspuns

