59 de zile pana la o noua eu :)

Salut:) Ziua asta a fost asa-si-asa. Nici foarte rea, dar nici extraordinara.

Mi-am inceput programul de detoxifiere, care momentan se rezuma la bauturile si uleiurile esentiale pe care le-am achizitionat ieri. Va urma si alimentatia sanatoasa, organica, dar ..”baby steps”🙂. Important e sa incep cu ceva🙂.

Iar am uitat sa multumesc pentru mancare, nici nu mai zic de partea cu „asimilarea doar a lucrurilor de care am nevoie”, dar mi-am amintit dupa si am multumit atunci. Chiar sunt curioasa  cat imi trebuie sa ma obisnuiesc. Daca nu imi propun intr-un mod mai activ, cu siguranta va dura mai mult. Ma gandesc sa imi scriu pe o hartie si sa o pun pe masa. Da. O fac acum, ca dupa aceea… :D…..Gata! (sper doar sa nu o arunce careva :):) ).

Mi-am citit informatiile de pe net, uite imi scriu si postul🙂. Cat despre partea cu disponibilitatea la efort, am avut-o si n-am avut-o. Am refuzat categoric sa fac unele lucruri (ceea ce a facut ca ziua de astazi sa fie asa-si-asa, in loc de excelenta:) ). In schimb, am citit o povestire de Jules Verne. Proprietarul are toata colectia si l-am rugat  sa ne-o lase , pentru ca noi nu prea am citit.

Ne apucasem noi (eu si sora mea) de Jules Verne si dupa cateva zile o vad citind iar…” La ce pagina ai ajuns? …130.Tu?.. :):) 15 :)”. Da, abia am citit 15 pagini :):) Imi vine si mie sa rad. Nu aveam chef, nu puteam sa ma concentrez, etc. Ei bine, azi am citit 135. Si imi propun ca in aceste 59 de zile sa citesc 37 de volume. Apropo, am facut un curs de citire rapida(care era si pe lista mea de dorinte, nr 62; dar n-am scris inca despre el- il recomand cu toata caldura) si e o metoda excelenta de a exersa.

Cam asta pe ziua de azi:) Increzatoare in ziua de maine:)

Multumesc pentru transformarea mea completa🙂

Lasă un răspuns

