Numaratoarea inversa : 60 de zile pana la o noua eu :)

Si am inceput…

Impresii? A fost o zi superba. Am inceput micul dejun pentru care am multumit, am fugit la salon, apoi am fugit cu clienta la un seminar..:):).

De vreo 2 luni tot vreau sa ma duc la o prezentare de uleiuri esentiale de la Vivasan (pentru ca i-am vazut la targ), dar n-am reusit ca era sambata si eu de obicei trebuia sa fiu la salon, asa ca nu-mi prea dadeam sanse. Iar azi, pomeneste Maria ca trebuie sa fie la 12 la o prezentare, descopar ca e seminarul acela la care vroiam sa vin si am rugat-o sa ma ia si pe mine. Mergea cu masina si nu mai aveam si bataia de cap de a nimeri locatia (inca un factor care ma facea sa aman vizita).

M-am gandit eu ca mai aflu cate ceva si mai ales cer niste sfaturi legate de detoxifierea organismului, lucru pe care vreau neaparat sa-l fac. E parte din transformare:). A fost interesant, au si filmat si i-am rugat sa-mi trimita si mie, sa pun un link.

La sfarsit am intrebat-o pe doamna doctor ce mi-ar putea recomanda, imediat mi-a facut o consultatie cu uleiuri esentiale, am discutat, mi-a scris reteta… Super. Numai ca stai putin, sa fac calculul la casa ca… eu ma gandeam doar sa iau un produs acolo pentru detoxifiere. As fi vrut eu mai mult, dar totusi. Da, total 5 milioane. Ce vrei, daca am nevoie de uleiul de iasomie si e 2 milioane, ce sa fac? As fi putut sa-mi aleg altul, dar de ce? Daca ala mi-a placut cel mai mult? Si daca-ti place, inseamna ca ai nevoie de el. Asa ca, normal, iasomie!:)

Trebuie sa dau niste telefoane pentru suma aia, ca de…nu era programata. Ce nu se face pentru sanatate… pana la urma, e parte din ce-mi doresc eu si din angajamentul meu. Nu degeaba am ajuns eu tocmai azi acolo, si nu degeaba aveam  5 milioane in portofel (care erau pentru altceva, bineinteles :):) ).

Yey ! o sacosica plina cu bunatati de chestii amare si altele frumos mirositoare (pentru mine, cel putin). Cu asa pret caram punga aceea ca vorba aia, era sanatatea mea acolo. Si ma gandeam la momentul in care nu voi mai avea nevoie de nici „un leac”, cand toate lucrurile pretioase vor fi in mine :):).

M-am dus apoi sa-mi fac masaj la Adriana. Nu mai era nimeni in cabinet si am lasat usile deschise, era intr-o vila si ma simteam ca la bunica, in natura. Nu era aparatul pentru muzica, dar nici nu-mi trebuia; era asa placut. ” Inseamna ca asta iti trebuie tie”-imi zice Adriana, si eu ii dau dreptate. A abandonat cautarea aparatului . Mai tarziu mi-a cantat; da, mi-a cantat in timp ce imi facea masaj si a fost atat de frumos  :). E cea mai placuta senzatie sa ti se cante si sa ti se faca masaj. Mai ales cand e cu dragoste – asa le canta ea „bebeilor”( a se citi bebelusi) cand le face masaj🙂.

Mai pe dupa-amiaza ma intalnesc cu Ioana care ma invita sa vedem un apus de soare. A ghicit ea. Nu am spus, insa un lucru foarte important din transformarea e sa petrec timp in natura. Mi-am propus asa ceva, ca un „must have”. Si am mers in parcul Tineretului, am vazut apusul de soare stand tolanite in iarba. A fost atat de frumos, placut si aveam atata nevoie, incat ma bucuram si de gazulite :):) Am mangaiat si un catel care a venit alergand spre noi. SUPERB!

Ce sa mai zic, am uitat sa multumesc pentru mancare, imi aduceam aminte in timpul mesei sau la sfarsit, dar am multumit atunci. E bine si asa. Mai dureaza putin pana imi intra in obisnuinta. Am citit cate ceva pe net, cum mi-am propus si am avut disponibilitate pentru efort. Doar asa am ajuns sa vad apusul de soare si sa o vizitez pe propietara ( sa ma bucur ca o vad fericita si sa imi incant privirea cu flori si multa verdeata in jurul blocurilor).

Sunt foarte multumita. Un inceput promitator:)

Multumesc pentru transformarea mea completa🙂

P.S. Tratamentul acela pe care mi l-a recomandat dureaza 3 luni, asa ca …e clar ca 2 luni nu-mi sunt suficiente. Totusi, multumesc pentru transformarea mea completa pentru ca acolo vreau sa ajung in final si reusesc mai bine si mai repede asa.🙂

Lasă un răspuns

