Dorinte implinite de Paste 2011

Prima conditie pentru a avea dorinte implinite e sa ti le pui :).

Dorinta 4:Sa-mi revad familia

Am venit acasa de Paste si mi-am revazut parintii si bunicile.

Dorinta 5:Sa petrec „quality time” cu bunicile

Nu am petrecut mult timp cu ele, insa am mai vorbit, le-am facut desertul preferat( mix de iaurturi din supermarket, nu te gandi la cine stie ce deserturi pregatite de mine :):) ) si ne-am jucat cu baloane. Ultima parte a fost cea mai placuta;ce sa zic, am obosit eu si sora mea inaintea bunicilor:).

Dorinta 7: Sa imi revad colegii din generala

Am venit la intalnire si am avut placerea sa revad cativa din colegii din I-VIII :).

Dorinta 16: Imi doresc sa ma bucur de fiecare experienta

M-am bucurat de experientele pe care le-am avut, inclusiv de intalnirea cu fostii colegi. Eu am fost foarte fericita, chiar daca ei erau cam „bosumflati” ca am fost putini si si-au cam luat gandul de la o reuniune adevarata :):):).

Mi s-au indeplinit si dorintele 14,15,17,19: sa fiu libera, vesela,sa iubesc viata si sa fie senin.

Chiar au fost niste zile foarte frumoase, am fost la picnic, am mangaiat caprioare si un tap salbatic(am uitat cum il cheama), am inceput sa invat sa merg pe bicicleta, m-am plimbat desculta prin iarba, am respirat aer curat de munte , am fost la o manastire in Neamt. Totul pe o vreme superba:).

Dorinta 23:Sa-i iau pe Coco si Poly cu mine si sa se simta bine

Da, am luat si perusii cu mine, sper sa se fi simtit bine. Cu siguranta sunt mai bucurosi decat daca i-am fi lasat singuri acasa.Cred ca le-a placut si cu masina.

Dorinta 31: Sa am parte de cea mai buna pasca, dar sa stiu sa ma si opresc la timp:):)

Am avut parte de o pasca delicioasa, nu stiut daca am reusit sa ma opresc chiar la timp; cred ca se putea mai rau :):):).

Dorinta 36:Sa continuu sa fac sport

Oarecum, am facut ceva miscare in aer liber, inclusiv mersul pe bicicleta(tentativa, vreau sa spun, ceea ce e cu mult mai solicitant:) ).

Dorinta 37:Sa vad fluturasi:)

Nu numai ca am vazut mai multi fluturasi, dar un prieten mi-a reamintit ca in copilarie orasul natal era plin de fluturi albi, iar acum n-am mai vazut nici unul. Asa am aflat ca acestia nu se mai dezvolta daca aerul este poluat.

Dorinta 38.Sa miros flori

Am mirosit flori de zarzare si bineinteles, buchetele de flori pe care le-am primit si eu, dar mai ales mama de ziua ei:).

Dorinta 8: Sa am parte de surprize placute

Am fost la picnic, George mi-a luat bicicleta pentru a ma invata sa merg, am mai condus,am vizitat zimbraria si am mangaiat caprioare si un tap :). Am fost la Padureni si am vazut cum se construieste noua casa si cum totul s-a transformat :).

Dorinta 11: Sa ciocnesc oua de Paste cu majoritatea persoanelor pe care le intalnesc in acea perioada 🙂

Nu am ciocnit chiar cu toata lumea, insa ma mandresc ca am avut cel mai „tare” ou 🙂  (nici nu a trebuit sa trisez cu oul de pichire)

Dorinta 27: Sa ma plimb in parcul din Vaslui

Inca nu am reusit, insa nu plec pana nu il vizitez; acum e noapte, dar maine dimineata…:)

Dorinta 29:Sa cunosc oameni noi

Da, am cunoscut:)

Dorinta 34:Sa le scot pe bunici la plimbare

Nu le-am scos eu, insas le-a scos mama:) Scopul era sa iasa afara, pentru ca au stat in casa de cand au venit.

Dorinta 1,2 si 3:

  1. Catel
  2. Casa si curte pentru a putea avea un catel
  3. Inca un catel, sa nu se simta singur primul

Desi  nu am nici unele din aceste lucruri, m-am bucurat de toate la bunica: o casa noua care se construieste, cu o curte foarte mare, unde se jucau cei doi catei. E ceva, pentru ca inainte cateii stateau legati si nu erau tocmai cei mai fericiti:) Dar acum e o placere sa-i vezi, la fel si locul acum transformat.:)

Ce am realizat in urma acestui post:

Cand scriu despre dorintele care s-au implinit, ma concentrez pe lucurile frumoase care s-au intamplat.Altfel, m-as fi gandit mai mult la dorintele care nu s-au implit, mai ales la cele pe care mi le-am dorit mult sau care erau foarte usor de realizat.

Sunt foarte fericita ca au devenit realitate 50% din dorinte si mai ales ca unele s-au indeplinit de la sine, fara sa ma gandesc la ele, altele chiar fara sa stiu la momentul respectiv:).

Cu siguranta , daca nu as fi scris despre ele,nici nu mi-as fi dat seama cat de multe din lucrurile pe care mi le-am dorit s-au intamplat.

🙂

Sarutasi si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy:)

Un gând despre „Dorinte implinite de Paste 2011

  1. Pingback: L.D. de Paste « Lista de Dorinte

Lasă un răspuns

