Frica de succes

Sunt atat de aproape de a obtine ce imi doresc, incat „inghet” de frica.

In loc sa ma bucur si sa continuu ce-am inceput cu atata elan, ma opresc de tot.Parca mi-ar fi injectat cineva o substanta paralizanta, care amorteste creierul. Asta e un post scris cu frica. Parca mi-e frica sa apas pe tastatura si sa termin fraza :):).

Sunt atat de emotionata, sa zicem, incat imi vine sa mut atentia de la mine la tine. Ti s-a intamplat vreodata  asa ceva? Sa ai in fata ta, in mainile tale, lucrurile pe care ti le-ai dorit atat de mult, atata timp, pentru care ai depus atata efort si sa ingheti efectiv in fata lor? O parte din tine parca nu ar vrea, de fapt, ii e frica de ce ar presupune asta. Sau poate nici nu constientizezi lucrurile astea, pur si simplu nu mai ai chef sa lucrezi, sa faci demersurile necesare pentru a-ti atinge scopul propus. Stii ca nu e bine, poate nu stii ce se intampla, poate la un moment dat iti dai seama: e frica de succes.

Exemplu: De cand aveam 15 ani tot imi doream sa arat intr-un fel, sa am o anumita greutate corporala. De vreo 5 luni fac in fiecare zi, in medie, cam 1 ora de sport. Si rezultatele se vad, insa nu asa cum ma asteptam, pentru ca multi ani am fost, sa zicem, sedentara:).

Dar acum simt ca am ajuns in punctul in care incepe transformarea.Simt ca orice as face de acum incolo incepe „sa se cunoasca”. Incep sa trec la un alt nivel.Si eu ce fac atunci? Nici azi, nici ieri n-am facut aproape nimic ; mai mult am mancat toata ziua:):)).

Sa nu mai zic ca din punct de vedere profesional am aceeasi problema.

Primul pas e constientizarea. Al doilea e sa incep sa fac ceva. Consider ca am inceput sa fac ceva. Trag adanc aer in piept si incerc sa ma calmez. Sa zic ca totul e ok. Sa ma iert, sa nu ma pedepsesc, sa nu ma impacientez. Totul e ok, sunt ok asa cum sunt.:)

Am gasit aici un articol interesant despre frica de succes: M-am si inscris la newsletter, poate mai primesc niste sfaturi utile despre dezvoltarea personala.

Multumesc ca ai citit acest post.

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

2 gânduri despre „Frica de succes

  1. asa se intampla.ne temem de finaluri, pentru ca ne temem de moarte.
    ne dorim si ne obisnuim cu dorinta, ne simtim bine pe drum si ne temem de implinire.
    uite o posibilitate de a depasi momentul: gandeste-te ca marea implinire care se apropie e doar o etapa. ca va urma ceva si mai maret.
    si ca vei sarbatori cu tot sufletul tau momentul.
    tine-te bine, ai nevoie de un plus de energie, ia-l de oriunde poti.
    si multumesc de impartasire, m-ai facut sa constientizez si eu ca chiar imi doresc implinirea, nu doar certitudinea ca o pot atinge.
    mult succes!

    • Multumesc mult Ajnanina 🙂 Ma bucura sa primesc sfaturi si reactii la ceea ce scriu, ce simt. Ma ajuta mult. Acum s-a facut mai multa lumina datorita informatiilor de la tine. Ma simt mai bine si sunt mai pregatita sa primesc orice urmeaza. Sa ne dorim cu totii implinirea, nu doar drumul pana acolo:). Mult succes si tie:)

Lasă un răspuns

