L.D. de Paste

  1. Catel
  2. Casa si curte pentru a putea avea un catel
  3. Inca un catel, sa nu se simta singur primul
  4. Sa-mi revad familia
  5. Sa petrec „quality time” cu bunicile
  6. Sa ii luam mamei cel mai potrivit cadou pentru ea
  7. Sa imi revad colegii din generala
  8. Sa am parte de surprize placute
  9. Sa imi arate Simona „the happy move”
  10. Sa-mi fac Vision Board
  11. Sa ciocnesc oua de Paste cu majoritatea persoanelor pe care le intalnesc in acea perioada🙂
  12. Sa ciocnesc un ou de Paste inclusiv cu fostii colegi din generala
  13. Imi doresc sa ma intalnesc cu cat mai multi colegi
  14. Vreau sa fiu libera
  15. Vreau sa fiu vesela
  16. Imi doresc sa ma bucur de fiecare experienta
  17. Imi doresc sa iubesc viata
  18. Sa rad mult
  19. Sa fie senin
  20. Sa port cercei facuti de sora mea (cu specific, bineinteles)
  21. Sa merg la Inviere
  22. Sa ma intalnesc cu Andreea
  23. Sa-i iau pe Coco si Poly cu mine si sa se simta bine
  24. S-o vad pe Misa
  25. Sa port haine colorate
  26. Sa ma uit la cer in fiecare zi
  27. Sa ma plimb in parcul din Vaslui
  28. Sa le revad pe fetele de la salon
  29. Sa cunosc oameni noi
  30. Sa pictez un ou de Paste
  31. Sa am parte de cea mai buna pasca, dar sa stiu sa ma si opresc la timp:):)
  32. Sa fiu plina de energie
  33. Sa vorbesc mai mult cu mama si tata
  34. Sa le scot pe bunici la plimbare
  35. Sa-mi rezolv problemele fiscale
  36. Sa continuu sa fac sport
  37. Sa vad fluturasi:)
  38. Sa miros flori

P.S. Dorintele mi le pun fara sa trec numere in fata lor. Le numerotez ulterior, cand vreau sa scriu despre cele care s-au indeplinit:)

P.P.S: Vezi care sunt dorintele implinite aici

Lasă un răspuns

