Crezi ca poti, sau nu poti, ai dreptate

Nu-mi mai amintesc acum cine a zis asta, mai putin conteaza. Important e ca are dreptate.

Orice as spune eu acum, am dreptate:):) Asta e partea frumoasa. Orice crezi tu acum, asa e. Asta e frumusetea.

A trecut de ora mea de culcare, dar nu conteaza. Am zis sa scriu un post asa, ca nu am mai scris de mult. Am tot avut idei, dar am amanat, sa astept nu stiu ce, un moment mai potrivit, un rezultat mai bun, etc.

Am invatat in ultimul timp ca in foarte putine cazuri amanarea e buna. Ma bucur ca in postul asta, si in toate de altfel, orice as spune, am dreptate. Da. Cred ca e cel mai super post :):).

Mesajul pe care vreau sa mi-l transmit mie, in primul rand e ca am dreptate. Orice as alege, am dreptate sa zic ca aceasta e o cale buna. La fel, am dreptate cand zic ca aceeasi cale e neinspirata. Credinta e foarte importanta. Ea e cea care conteaza de fapt.

Daca eu cred ca orice as alege, e bun pentru mine, atunci asa e . Pana la urma nimic nu e predefinit. Cand eu cred ca am o sansa, sansa mea e reala. Cand cred ca aceeasi sansa nu ma duce nicaieri, s-ar putea sa-i dau cu piciorul sau sa nu-i descopar niciodata potentialul.  Sau sa ratez o alta oportunitate .

Asa ca eu cred. Tot ce fac e bine. Chiar daca asta inseamna ca tot ce voi castiga e experienta. Pana la urma, experienta e unul dintre cele mai de pret lucruri pe care le avem :).

Lasă un răspuns

