Cea Mai Importanta Caramida din Lume

Astazi iti spun ceva ce nu iti pot spune. Iti voi arata ceva ce nu poti vedea. Iti voi vorbi despre lucruri pe care nu le vei sti niciodata.

Asta este un post special. Este o revelatie.Pe care am avut-o azi. Si pe care nu ti-o pot explica prin fapte, exemple. Urmareste doar ce simt. Si simte si tu. Ce vrei.Ce poti.

Am citit astazi un citat dintr-o carte promovata pe un afis la metrou :

” Doar cand esti impacat cu tine poti schimba lumea”.

In momentul asta ma simt impacata cu mine. Nu imi amintesc sa fi fost mai impacata cu mine decat sunt acum.

Postul asta este despre trecut. Si viitor. Si acum.

Am avut parte in ultima perioada de niste experiente majore, de mare insemnatate pentru mine si foarte puternice. Toate informatiile legate de aceste experiente sunt confidentiale, de unde si natura ambigua a postului. Dar chiar aceasta ambiguitate face parte din experienta pe care vreau s-o traiesti, face parte din esenta mesajului pe care vreau sa-l transmit.:)

Voi face niste afirmatii pe care le stii deja. Si eu le stiam. Dar acum le constientizez, le simt in toata fiinta mea.Si mi s-au confirmat inca o data. Rezultatul e ca sunt mai impacata cu mine decat am fost vreodata.

Am realizat ca trecutul este o iluzie. Efectiv o creatie  a mintii mele. Poate stiai deja asta, poate te intrebi cum ar putea fi, pentru ca trecutul e un lucru concret, care deja s-a intamplat, s-a materializat.

Cel mai bine iti poti da seama ca trecutul e o iluzie discutand cu o persoana cu care ai intrerupt legaturile din cauza unor neintelegeri.

Eu am discutat cu niste persoane din trecutul meu, care au avut o mare insemnatate, influenta asupra experientelor si deciziilor mele.

Ce am aflat a fost socant. Si in cele din urma revelator. Trecutul este ceea ce vrei tu sa fie. Dar nu in acelasi fel in care este viitorul, cand iti doresti si speri la ceva. Trecutul este o fabulatie a ta pe care o crezi reala, palpabila si care iti dicteaza toate deciziile, emotiile si experientele.

Asta am vazut-o la mine, cand eu am fost cea care a fabulat in legatura cu trecutul, si curand dupa am vazut-o la alta persoana.:)

Din nou, confidential, asa ca bucura-te de ambiguitate; face parte din experienta si mesaj :).

Odata m-am putut observa pe mine, emitatorul fabulatiei si reactia receptorului, iar a doua oara eu am fost receptorul si am putut observa fabulatia altuia.

Totul pe teme foarte importante, cu incarcatura puternica, cu forta de a schimba viata unuia sau a mai multor oameni. Prea major pentru a putea trece prea usor cu vederea. Pentru a nu ma opri si a ma minuna. Am avut sansa de a privi lucruri esentiale din viata din ambele perspective, la scurt timp una de alta, ceea ce zic eu ca e un lucru extraordinar, nu stiu daca unic in viata sau extrem de rar.

Ma opresc inca o data, ma minunez si multumesc lui Dumnezeu sau oricui este acolo pentru aceasta experienta.Si pentru revelatie.

Cand discuti cu acea persoana cu care poate nu te-ai despartit in conditii amiabile, si incepi sa impartasesti din experiente, sa-ti amintesti lucruri, descoperi ca majoritatea le retii si tu, pe unele ti le amintesti cu ajutorul persoanei respective. Dar se intampla sa ti se povesteasca despre intamplari pe care nu prea ti le amintesti. Sau foarte vag.

Dar mai important e ca ti se povestesc din perspectiva celeilalte persoane. Cu emotiile, trairile. gandurile si conceptiile ei. Care in cazul meu au fost total opuse fata de ce gandeam si simteam eu. E ca si cum am fi trait in universuri paralele. Au fost aceleasi experiente, dar au fost doua persoane. Deci doua realitati, doua lumi. Nu una, cum as fi sau ai fi crezut. Bine, asta stiam si inainte, poate stiai si tu. Dar cand traiesti o astfel de experienta, mai ales la cote atat de inalte, o simti pana in suflet.

Si eu mi-am trait intreaga viata pe baza trecutului meu, am luat decizii influentata de acea experienta.

Si persoana respectiva si-a trait viata pe baza trecutului ei, a luat decizii influentata de acea experienta.

Numai ca deja sunt doua lumi paralele. Experienta, desi aceeasi, era diferita. De la cer la pamant. Experienta majora, care isi pune amprenta asupra vietii, asupra a ceea ce decizi, simti, asupra persoanelor pe care le intalnesti, asupra intregului drum in viata. E ca o caramida in temelia vietii.

Si esti convins ca acea caramida exista. Ca e reala. Pentru ca reprezinta experienta ta, prin care sigur ai trecut si stii sigur cum a fost. Ai vazut cu ochii tai, ai putut atinge, ai auzit, ai simtit.

Normal ca e un soc cand afli ca de fapt caraminda nu e reala.Nu exista. E un rezultat al imaginatiei tale. Pentru ca ai gandit,ai vazut, auzit, simtit din perspectiva ta. Caramida aia exista doar pentru ca ai creat-o tu. Cu mintea.Nu cu experienta. CU MINTEA. Si ai crezut doar ca e reala, adica o vezi ca ceva din afara, care s-a intamplat. Dar s-a intamplat in mintea ta. In realitatea ta.

Si crezi ca ai trait acea realitate impreuna cu persoana respectiva. Este socant cand afli adevarul. Cand vezi ce poate cladi caramida aia. Te minunezi pur si simplu. Caraminda poate fi suferinta sau bucurie. La mine a fost suferinta. Si la cealalta persoana tot suferinta. A treia persoana nici nu stia ca exista o asemenea caramida :):).

Fie suferinta, fie bucurie, o caramida atat de puternica cladeste sau distruge lucruri colosale. Iarasi, depinde cum abordezi situatia.

Pentru mine a distrus, pentru cealalta persoana a creat, iar a treia persoana a uitat cu totul de caraminda :):).

Cand s-au intalnit cele doua perspective, caramida s-a  sfaramat. Pentru ca nu a existat de fapt niciodata. Doar in minte. Totul exista in minte. Consecintele…. sunt, au fost.  Implicatii majore. Framantari. O furtuna, o rearanjare a tuturor celorlalte caramizi. Treaba grea. Aproape ca nici nu-ti vine sa crezi ca se intampla asa ceva. Ca poate fi real. Desi e mai „real” decat inainte.

Am avut in fata, in viziunea spre viitor, o viata uimitoare, minuntata, care mi-a fost puternic zdruncinata si apoi taiata odata cu sfaramarea caramizii. Am fost in Rai, dupa care am ajuns in Lumea dintre Lumi pentru a cadea apoi in Infern.

Dupa indelungi framantari (undeva pe langa cazanul cu smoala), ma ridic cumva si reactualizez caramida. O refac, o schimb si o pun acolo, la noua temelie. Si sper ca o sa fie bine. Inca se mai clatina temelia.

Apoi apare cealalta persoana cu care am o caramida comuna. Se sparge si caramida aia. Big Time. Tot asa, o caramida mare, de la baza vietii mele si a celeilalte persoane.

Odata sunt in varful lumii, cu toate perspectivele deschise. Sunt minunata, pot face si avea orice. Apoi totul imi este zdruncinat, ma simt aproape neputincioasa, imi pierd increderea in fortele proprii, lumea nu mai este asa cum credeam, parca nu pot face ce speram. Persoana respectiva, energia pe care o aveam datorita sustinerii pe care credeam ca o am din partea ei, dispar.Sunt in Infern. Usor usor, ma ridic. Pentru ca unde este suferinta este si putere.

Apoi apare cealalta persoana , care cu o forta uriasa ma ridica mai sus de varful lumii. Sunt mai mult decat minunata, simt ca deja din momentul asta pot face si lucrurile care mi se pareau aproape imposibile inainte. Caramida mea este sfaramta si este inlocuita cu cea a ceilalte persoane. Realitatea mea nu era corecta, pentru ca tocmai aflasem contrariul.

Dar nu m-am oprit aici. Am sapat mai adanc si am facut neinchipuitul:am zdruncinat caramida celeilalte persoane, care statea la temelia vietii ei si acum si la temelia vietii mele. Am cautat adevarul, o realitate mai „reala”. Am pus sub semnul intrebarii insasi esenta caramizii, intr-un mod atat de convingator, incat s-a sfaramat. 🙂

Si s-a sfaramat pentru ca e o creatie a mintii. Nu exista. Cum mintea incepe sa vada alternative, cum caramida se transforma. Sau dispare cu totul. Pentru ca de fapt nu e reala. Daca ar fi, nu ai putea-o schimba cu nimic. Chiar daca o poti vedea, atinge, simti, mirosi, nu exista; in realitate (doar in realitatea ta).

Alternativa pe care am dat-o eu e posibil nici sa nu fie reala. Sa fie doar o posibilitate. Dar in momentul in care prinde aripi, in clipa in care este crezuta de celalalt, devine realitate. Cel putin realitatea respectivei persoane. Si devine o alta caramida. Iar a mea se sfarama si imi creez si eu alta.

Nu am mai ajuns in Infern, insa pe undeva pe aproape. Si pentru putin timp.

M-am surprins din nou cautand validarea din partea celuilalt. Fiecare gandeste ce vrea, te aseaza pe ce treapta vrea, si tu stii ca de fapt nu esti asa. Esti si tu minunat, extraordinar, esti mai mult decat crede celalalt. Vrei sa fii mai mult, vrei sa fii din nou in varful lumii. Vrei ca persoana aceea sa te ridice din nou acolo, sa iti dea puterea.

Si atunci mi-am dat seama. Nu am nevoie de validarea celuilalt. Nu am nevoie de forta lor. Nu trebuie sa dovedesc nimanui ca sunt extraordinara, nu am nevoie sa fiu pusa pe nici un piedestal. Nu am cum sa fiu puternica, sa realizez lucruri, daca incerc sa dovedesc ca sunt puternica. Deja asta e un semn de slabiciune.

Dar nu o fac pentru ca altfel ar fi un semn de slabiciune, o fac pentru ca eu imi creez singura caramizile. Si stiu ca pot fi schimbate. Tot de mine.

Si daca trecutul este atat de volatil, tocmai el, care deja a fost, s-a materializat, iti dai seama cum este viitorul? 🙂

Acum, pentru mine nu mai exista trecut si viitor. Toate se intrepatrund. Tot ce am facut si urmeaza sa fac reprezinta ceea ce vreau eu sa reprezinte.E ceea ce simt si gandesc acum legat de ce e , de ce a fost si ce va fi.

Lucrul pe care l-am gandit in trecut exista si acum in gandul meu si se va materializa in viitor. Dar de fapt a inceput sa se materializeze inca din trecut. Exista din momentul in care l-am conceput cu gandul.Numai ca se va manifesta in viitor. Toate lucrurile din viitor exista in trecut si in prezent. Deci, exista, fara sa fie :).

Aici nu e loc de „nu se poate”, pentru ca deja s-a putut. Nu e loc de „nu am”, pentru ca deja am. 🙂 Nu exista „e imposibil”, pentru ca deja este posibil. 🙂

Cred ca asta e prezentul. Dar nu asa cum il percepeam inainte : ca pe o dreapta unde intr-o parte e trecutul, in alta viitorul si undeva la mijloc prezentul. Il percep ca pe ACUM, cand trecutul si viitorul nu exista. Cand toate se intrepatrund. Cand tot ce am e si trecut, si prezent, si viitor. Cand exista fara sa trebuiasca sa existe. Este doar pentru ca vreau eu. Cum vreau eu. Pur si simplu este :).

Nu am nevoie sa gandeasca cineva despre mine ca sunt minunata pentru a fi minunata. Nu e cazul sa ma prabusesc si sa am o parere mai proasta despre mine cand acea persoana care m-a facut sa ma simt extraordinara si-a schimbat parerea ; ca si cum ” sorry, m-am inselat. my mistake” :)). Nu am nevoie de aprobarea, validarea altora. Nu am nevoie de pesimismul si limitarile altora. Nu am nevoie de caramizile altor persoane.

Nu am nevoie de caramizi. Pentru ca nu exista. Sunt asa cum vreau eu sa fiu.

Nu sunt cum zici tu ca sunt, sunt cum zic eu ca sunt.

Cat de fragil e trecutul. Ce usor poate fi creat viitorul 🙂.

Sunt Minunata, Extraordinara, sunt mai sus decat varful lumii.

Sunt Inteligenta, Geniala, Cea mai Frumoasa Fata de pe Pamant. Sunt o printesa, o zana, o zeita.

Sunt un Ninja si un Samurai in acelasi timp. Si totusi am doar doua picioare, doua maini si o pereche de aripi, dar care nu se vad. 🙂

” Doar cand esti impacat cu tine poti schimba lumea”.

Deja am schimbat-o :).

Multumesc tuturor care m-au ajutat sa ajung aici.

Multumesc si tie ca ai citit.

Ti-am spus ceva fara sa-ti spun despre ce e vorba. 🙂 E ce vrei tu sa fie. Si tot ce vrei tu sa fie este.

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

P.S.: Trec in continuare la indeplinirea dorintelor, si imi face o deosebita placere sa iti prezint ” Gradina Dorintelor” 🙂 Click aici


4 gânduri despre „Cea Mai Importanta Caramida din Lume

  1. Pingback: Cea Mai Importanta Caramida din Lume II « Lista de Dorinte

  2. Pingback: 43 de zile pana la o noua eu :) « Lista de Dorinte

Lasă un răspuns

