Cea Mai Importanta Caramida din Lume II

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Citeste aici 🙂


8 gânduri despre „Cea Mai Importanta Caramida din Lume II

  1. Pingback: Cea Mai Importanta Caramida din Lume I « Lista de Dorinte

  2. esti ceea ce crezi si inca multe surprize placute pe deasupra.
    dorintele tale sunt pe cale de a se implini, de a deveni prezent, si noi toti cei ce ne-am oprit o clipa sa le citim le sustinem prin increderea noastra.

    multa bucurie pentru tine, acum.

  3. Pingback: 43 de zile pana la o noua eu :) « Lista de Dorinte

  4. Am incercat sa scriu mai multe si am apasat pe ceva…si s-a dus tot pe apa sambetei…asa fac si eu…asa faci si tu…te impiedici prea mult in detalii in cautari…cred ca atunci cand invatam sa fim fericiti cu orice am avea si orice am fi, de la simpli oameni …atunci vom putea fi fericiti si ca oameni mari 🙂 …sa nu uitam cate responsabilitati si compromisuri fac oamenii mari pentru a ramane mari in fata ochilor celorlati…cateodata cred ca cerem prea mult de la noi…poate ar trebui sa-ti dai ocazia de a fi un om fericit fara sa ceri nimic de la tine , indiferent ca poti sau nu acel mult , ceva e clar pe moment nu poti , dar ce e si mai clar ca zilele in care stai si te macini devin trecut iar trecutul e un nimic , dar nu un nimic puternic e un nimic atata de mic ca nimeni nu-l poate vedea. Nu irosi ziua de azi pentru ce ai avea maine stii tu nu da vrabia din mana pt cioara de pe gard…cat desre ce ai vrea sa fii…orice ar fi trebuie sa indraznesti sa incerci … stii ce se intampla cu oamenii care viseaza dar nu incearca : mor…nu in realitate ci in ei… nu vrei sa fii unul din ei..nici macar pentru o zi 🙂
    Iti doresc sa realizezi ce ti-ai propus si mi doresc sa vad cat mai multi oameni reusind…ca sa schimbam lumea…incepand de la noi 🙂
    Pana la urma tot o tona jumatate am scris 🙂 mi-e greu sa ma opresc cand ma apuc…

    • Multumesc mult Iris :)) Da, si tu scrii „romane”, ca mine :)). Apreciez feed-back-ul tau. Ai dreptate, ce pot sa zic mai mult. E un proces, si asta e faza in care sunt acum. De asta scriu, sa vad si sa se vada. Dupa aceea, e usor sa vorbesti, sa dai sfaturi, dar poate mesajul nu ajunge cum trebuie. Sa stii ca asta mi-am dorit, sa intalnesc oameni care stiu mai multe decat mine, au reusit mai multe si ma pot ajuta cu o informatie, cu un sfat:).Multumesc Iris:)

Lasă un răspuns

