Dorinte puse aiurea

Ma straduiesc sa-mi pun cat mai bine dorintele. Si inca invat. Asa ca, atunci cand imi dau seama ca am gresit cu ceva, incerc sa remediez. Sunt convinsa ca pana la sfarsitul anului voi sti mult mai multe despre cum sa-mi pun o dorinta:).

Dorinta de remediat: 38.Sa reusesc sa fac foarte populara tehnica de design sprancene pentru barbati si sa castig multi bani din asta :)

Mi-am dat dupa aceea seama ca atunci cand iti propui un scop de genul: vreau sa fac foarte populara o tehnica ,de fapt cand vrei sa aduci societatii, lumii, un bine prin ceva, nu e ok sa o faci pentru a castiga bani din asta.

Sigur, iti doresti bani si cu certitudine vor veni si bani. Dar abordarea este gresita.

In schimb, imi doresc:

Sa fac foarte populara tehnica proprie de design sprancene pentru barbati.

Imi doresc ca barbatii sa realizeze importanta ingrijirii sprancenelor.

Imi doresc ca barbatii sa se bucure de anumite beneficii in urma stilizarii sprancenelor dupa tehnica mea.

Imi doresc ca majoritatea barbatilor sa aprecieze designul de sprancene promovat de mine.

Imi doresc ca majoritatea barbatilor sa apeleze la servicii de design sprancene care folosesc tehnica mea.

Imi doresc ca majoritatea barbatilor sa aiba sprancene masculine si atragatoare.

Imi doresc ca barbatii care se penseaza dupa metoda folosita de femei sa renunte la acest obicei.

Imi doresc ca barbatii sa fie mandri ca au grija de sprancenele lor.


O alta dorinta pe care vreau sa o remediez:

64.Sa imi dezvolt un networking foarte bun, atat profesional cat si personal

Cu networking-ul profesional sunt de acord, insa nu si cu „networking-ul” personal.

Nu stiu cum percepi tu, dar eu cand ma gandesc la networking ma gandesc la beneficii, la cum m-ar putea ajuta pe mine chestia asta. Ceea ce nu se aplica si cand e vorba de prieteni.

Sigur ca primesti foarte multe de la prieteni, ca afli lucruri care iti folosesc, ca primesti ajutor din partea lor. Dar termenul de „networking” nu mi se pare potrivit. E un termen profesional, mai rece si mai mult bazat pe beneficii.

Din nou, beneficiile vin oricum, insa abordarea este gresita.

In schimb imi doresc:

Sa imi dezvolt un networking profesional foarte bun.

Sa imi fac foarte multi prieteni.

Sa ma intalnesc des cu prietenii.

Sa profit de orice ocazie pentru a vorbi , a ma intalni si a ajuta prietenii.

Sa reiau legatura cu prieteni cu care nu am mai vorbit si pe care nu i-am mai vazut de mult.

Sa trimit prietenilor felicitari si urari cu ocazia sarbatorilor .

Sa trimit prietenilor felicitari si urari cu ocazia zilei de nastere si de nume.

Sa fac cunostinta prietenilor mei cu ceilalti prieteni ai mei :).

Sa organizez diverse evenimente pentru prietenii mei sau sa ii invit la diverse evenimente.

Alte dorinte pe care vreau sa le schimb sunt de fapt cele 2 sau 3 in unu. De exemplu:

45.Vreau sa vizitez China, ajung in Australia, Noua Zeelanda

Daca vizitez China inseamna ca mi-am indeplinit dorinta 45?

In cazul asta, dorintele mele vor fi;

Vreau sa vizitez China.

Vreau sa ajung in Australia.

Vreau sa ajung in Noua Zeelanda.

Dorinta 24.”Sa am partener pentru dansurile latino si de societate”  se transforma in:

Sa am partener pentru dansurile latino.

Sa am partener pentru dansurile de societate.

Dorinta 68.”Imi doresc sa iau examenele la scoala si sa sustin lucrarea de disertatie anul acesta” se transforma in:

Imi doresc sa iau toate examenele de la scoala anul acesta.

Imi doresc sa sustin lucrarea de disertatie anul acesta.

Dorinta 166.”Sa imi fac tratamente cosmetice regulat( cel putin 2 ori/luna)+ masaje corporale si faciale (cel putin 2-3 ori/luna)” se transforma in:

Sa imi fac tratamente cosmetice regulat( cel putin 2 ori/luna)

Vreau sa beneficiez de masaje corporale (cel putin 1-2 ori/luna)

Vreau sa beneficiez de masaje  faciale (cel putin 1-2 ori/luna)

Dorinta 118.”Vreau sa ma duc de cel putin 5 ori la salina( inclusiv Praid) si sa fac bai termale” se transforma in :

Vreau sa ma duc de cel putin 5 ori la salina( inclusiv Praid).

Imi doresc sa fac bai termale.

Dorinta 73.”Vreau sa vand informatii in tara si in strainatate, online si offline” se transforma in:

Vreau sa vand informatii on-line in tara.

Vreau sa vand informatii on-line in afara tarii.

Vreau sa vand informatii off-line in tara.

Vreau sa vand informatii off-line in afara tarii.

Dorinta 123.”Vreau sa invat mai multe despre cultura Chinei si Japoniei” se transforma in :

Vreau sa invat mai multe despre cultura Chinei.

Vreau sa invat mai multe despre cultura Japoniei.

Dorinta 123.”Vreau sa mananc sanatos, atat in ceea ce priveste alimentatia, cat si modalitatea de consum” se transforma in:

Vreau sa mananc sanatos in ceea ce priveste alimentatia.

Vreau sa mananc sanatos in ceea ce priveste modalitatea de consum.

Dorinta nr. 155.”Sa fac REIKI grad I si II” se transforma in:

Sa fac REIKI grad I .

Sa fac REIKI grad II.

In concluzie, e important cum iti pui dorintele, insa daca nu ti-a iesit de prima data, poti oricand reveni asupra lor 🙂

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

Un gând despre „Dorinte puse aiurea

Lasă un răspuns

