„Sa reusesc sa ma focusez pe un lucru si sa il pun bine pe picioare”- Dorinta nr. 66

Aceasta este cheia pentru a-mi indeplini visele.

In general am tendinta de a incepe mai multe lucruri si de a nu le finaliza :). Vreau sa fac multe , pot sa fac multe , insa in nici un caz nu le pot face pe toate in acelasi timp.

Si am invatat ca daca ma ocup intensiv de un lucru, rezolvarea aceluia solicita si ocuparea de alte aspecte pe care le doream rezolvate.

Deci e important sa stiu de unde incep. Si cam ce urmeaza :). Pentru ca asa am toate sansele sa ajung unde imi doresc.

Planul e in felul urmator:

I. Sa identific cu ce e mai bine sa incep

II. Sa pun baze solide acelui lucru

III. Sa ma asigur ca exista un sistem prin care activitatea pe care am inceput-o sa continue cu un aport mai scazut din partea mea in ceea ce priveste timpul si atentia alocate

IV. Sa ma asigur ca in timpul asta si celelalte dorinte au o sansa de a se indeplini.

V. Trec la urmatorul lucru asupra caruia trebuie sa ma focusez. 🙂

Acum sa revenim asupra pasului I : ” Sa identific cu ce e mai bine sa incep”.

Pentru asta este necesar sa:

a. Fac obiective SMART pentru fiecare dorinta in parte

b. Redefinesc dorintele ca fiind obiective SMART

c. Identific dorintele cu care ar fi bine sa incep

Pentru pasul IV: ” Sa ma asigur ca in timpul asta si celelalte dorinte au o sansa de a se indeplini”:

a. Ma folosesesc de obiectivele SMART  create anterior pentru a-mi da seama exact ce ar trebui facut pentru indeplinirea dorintelor. Astfel voi fi mult mai receptiva la oportunitati.

b. Imi creez Gradina Dorintelor 🙂

c. Imi creez propria „Vision Board”

d. Imi aloc o mica parte din timp si pentru celelalte dorinte

Citeste despre Obiectivele SMART aici

Citeste despre Gradina Dorintelor aici

Citeste despre „Vision Board” aici

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

P.S.: Linkurile nu sunt inca active pentru ca nu le-am scris 🙂 Multumesc pentru intelegere 🙂

Lasă un răspuns

