” Vreau sa tin un jurnal” – Dorinta nr. 139

O parte din lucrurile pe care le  scriu pe acest blog ar putea fi incadrate in paginile unui jurnal.

Totusi, un jurnal e acela in care scrii in fiecare zi. Asa zice Dex-ul, oricum.

Si mi-am propus ca in fiecare zi sa scriu ceva acolo, chiar daca tot ce fac e sa spun : ” Multumesc pentru aceasta zi de Marti, 25 ianuarie 2011″ :).

Asa ca m-am gandit sa fac un jurnal al Recunostintei.

Dorinta a aparut cand am vazut un cadou primit de sora mea, o agenda a recunostintei inspirata din cartea „The Secret”.

Erau cateva citate la inceput despre recunostinta, apoi alternativ cate o pagina pentru lucrurile care exista in viata ta pentru care esti recunoscator si alaturi o pagina pentru a-ti exprima recunostinta pentru lucrurile pe care inca nu le ai, dar ti le doresti. Sa fii recunoscator pentru ele ca si cum deja s-ar fi intamplat.

Vreau si eu o agenda din aceea. Inca nu am cautat-o prin librarii, insa asta a facut sora mea si nu a mai vazut.

Pana una alta, imi voi „fabrica” eu un Jurnal al Recunostintei dintr-o agenda normala. Deja ma cam umplu de agende si nici nu mai am unele noi prin casa. Am gasit un caiet de matematica si il voi folosi pe ala. 🙂

James Arthur Ray,Filozof

” Este un exercitiu atat de puternic – in fiecare dimineata ma trezesc si spun multumesc, in fiecare dimineata…pentru ceea ce sunt recunoscator… si nu ma gandesc doar la ele… ci simt sentimentele de multumire”.

Sarah Ban – autoarea cartii „Simple Abundance”

” In fiecare seara inainte de culcare scriu 5 lucruri pentru care sunt recunoscatoare in acea zi. Viata de zi cu zi poate nu este intotdeauna perfecta si nu toate lucrurile merg asa cum vrem noi, dar sa fim recunoscatori pentru pentru ceea ce merge bine in viata noastra ne poate ajuta nu doar sa supravietuim, ci sa si depasim dificultatile.

Simplitatea, ordinea, armonia, frumusetea si bucuria – si toate celelalte principii care ne pot transforma viata nu vor rasari si inflori  fara recunostinta… Pur si simplu nu vei fi aceeasi persoana peste doua luni de acum dupa ce ai multumit constient in fiecare zi pentru abundenta care exista in viata ta. Si vei fi pus in miscare o lege spirituala ancestrala: cu cat ai mai mult si esti recunoscator pentru asta, cu atat ti se va da mai mult.

Cu cat te concentrezi mai mult pe abundenta decat pe ceea ce-ti lipseste in viata, cu atat vei crea calea pentru lucruri minunate in viitor. Acest sentiment de implinire este chiar recunostinta care lucreaza, transformandu-ti visele in realitate.

Incepe chiar astazi sa explorezi si sa integrezi acest minunat principiu in viata ta si miracolul pe care il cautai se va desfasura in fata ochilor tai spre mirarea si uimirea ta.”

Chiar asta voi face acum, voi incepe Jurnalul Recunostintei. Nu ma ridic de la masa asta inainte sa incep :).

Notez in fiecare seara cel putin 5 lucruri din ziua respectiva pentru care sunt recunoscatoare. In plus, pe pagina alaturata voi nota recunostinta mea pentru dorintele inca neimplinite, ca si cum deja s-au implinit.

De fapt, asta voi face pentru fiecare dorinta in parte, si poti si tu citi aici 🙂

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

MEGA P.S.: Tocmai ce am terminat de scris in Jurnalul meu fabricat dintr-un caiet de matematica apare sora mea cu Agenda aia de care vorbeam mai sus , inspirata din The Secret. Aia care nu se gasea in librarii, care are pe o pagina lucruri pentru care esti recunoscator si una pentru dorintele care vrei sa ti se implineasca.

Uite cat de repede s-a aplicat principiul Recunostintei :)) M-am comportat ca si cum am jurnalul si uite, l-am primit pe bune:)

Am speriat si papagalii, poate si vecinii, dar bucuria si surpriza a fost peste masura :).

Am primit si dedicatie pe carte:

” My Darling Sister,

Stim amandoua SECRET -ul!

Trebuie doar sa il aplicam ;)”

 

Multumesc My Darling Sister,

Multumesc pentru „Cartea Recunostintei”

Multumesc ca te-ai gandit la mine

Multumesc pentru MEGA P.S. 🙂

 

3 gânduri despre „” Vreau sa tin un jurnal” – Dorinta nr. 139

  1. Pingback: Sunt recunoscatoare pentru ce am « Lista de Dorinte

  2. Cand iesi de la metrou de la Romana, chioscul de carti de langa chioscul pt bilete are agenda si o carte cu invataminte pt fiecare zi a anului tot legat de secret.Pe ambele am dat 50 lei.

    Si eu vreau sa incerc si sa reusesc sa pun in aplicare secretul si sa mi se indeplineasca toate dorintele,sa schimb lucruri la mine si sa-mi traiesc viata si sa fiu multumita si fericita,chiar ma bucur ca am mai gasit pe cineva care o face si are chiar un blog 🙂

    • Iti multumesc mult pentru informatii si pentru ca-mi citesti blogul. Mai treci pe aici, s-ar putea sa mai gasesti ceva care sa-ti fie de folos :).Iti doresc si tie mult succes si poate schimbam impresii, sa invat ceva de la tine 🙂 Te pup:)

Lasă un răspuns

