Sunt recunoscatoare pentru ce am

Daca vrei ceva, orice, e vital sa fii multumit pentru ce ai.

Nu poti obtine ceva mai bun atat timp cat nu esti multumit pentru ce ai.

” Cu cat avem mai multa recunostinta cand vin inspre noi lucruri bune, cu atat vom primi mai multe lucruri bune, iar acestea vor veni mai rapid; si motivul este pur si simplu pentru ca atitudinea de recunostinta conecteaza mintea cu sursa de unde vin toate binecuvantarile.” – Wallace D Wattles, The Science of Getting Rich

Am invatat mai greu lectia asta, dar sunt pe drumul cel bun🙂. Inca ma mai straduiesc🙂.

De cand am inceput sa aplic acest principiu, am observat ca problemele de care ma plangeam s-au ameliorat.

Sa luam un exemplu. De prin adolescenta, nu cred sa fi fost momente cand am fost complet multumita de mine. Tot timpul aveam sau nu aveam ceva. Dupa aceea am inceput sa iau in greutate. De ce? Pentru ca am tinut o cura de slabire, desi aveam o greutate ideala. Da, nu normala, ideala. Dar tot nu era bine.

Dupa aceea, nu mai spun. Din rau in mai rau. Mi-am pus pentru anul asta si niste dorinte legate de haine. Asta pentru ca hainele erau in stransa legatura cu perceptia asupra propriului corp. Refuzam sa-mi cumpar haine, asteptand sa slabesc. Nu imi percepeam corect propriul corp si imi cumparam mereu haine prea mici. Apoi nu-mi mai cumparam deloc. Imi mai lua mama:).

In continuare, nu-mi facea placere sa ma duc la cumparaturi pentru ca nu-mi placea cum imi stateau hainele sau gaseam greu lucruri care sa-mi placa pe marimea mea. Sau prea multe haine care imi placeau dar care imi erau mici🙂.

Am ajuns sa fac cumparaturile impreuna cu sora mea, sau cu o prietena, pentru ca era mai usor. Ele vedeau mai bine ce mi se potrivea, mie mi se parea ca nu-mi sta bine mai cu nimic.

Cam cu o luna in urma a trebuit sa ma duc singura la cumparaturi. La naiba. Cred ca am stat mai mult de 4 ore sa-mi iau o bluza.Si era cat pe ce sa renunt. Inca un moment cand ma deprimam la „shopping”. Parca m-ai pedepsi cand ma trimiti sa cumpar haine,chiar si pantofi. Nu-mi plac mall-urile, magazinele cu haine, incaltaminte si gata. Daca ma duc singura sa-mi cumpar incaltaminte, iau prima pereche care imi place si mi se potriveste, indiferent de pret, daca sunt reduceri sau nu si am scapat !

Revenind la acea bluza de care vorbeam, eram in cabina de proba si am vrut s-o las balta. M-am saturat de cate bluze am probat, de cat am umblat prin magazine, de cate ori m-am imbracat si dezbracat.:)

Dar mi-am spus asa: „Nu ma intereseaza, nu plec din magazinul asta pana nu imi cumpar o bluza. Imi voi lua haine pentru corpul meu de acum, nu ma mai gandesc ca trebuie sa slabesc sau ca urmeaza sa slabesc oricum. Nu conteaza cat costa, nu conteaza cat dau pe niste haine pe care le voi arunca dupa aceea.”

Si in cateva minute mi-am gasit doua bluze foarte frumoase🙂. Care culmea erau si cu o marime mai mica fata de ce purtam anterior, pentru ca incepusem sa slabesc. Si mi-am pastrat pe cat posibil atitudinea asta si e din ce in ce mai bine🙂.

Am si acum in dulap haine pe care nu le-am purtat niciodata, cu eticheta inca pe ele, cumparate anul trecut, sau acum 2 sau 3 ani. Ba era prea frig, prea cald pentru ele, ba erau prea mici, ba nu eram obisnuita sa port astfel de lucruri.

Toate erau „prea”, nimic nu era bun, nimic nu era cum trebuie. Si de asta toate au ramas la fel si chiar s-au inrautatit de-a lungul anilor.

Acum stiu ca cea mai buna modalitate, daca nu chiar singura de a obtine ceea ce vreau e sa fiu recunoscatoare pentru ce am acum.

Multumesc pentru corpul meu, pentru cum arat, pentru hainele pe care le am.

Multumesc pentru sanatate, pentru fiecare celula din organismul meu, pentru conditia mea fizica, pentru greutatea si elasticitatea corpului meu.

Multumesc pentru familia mea, pentru iubitul si prietenii mei, pentru toate rudele pe care le vad rar si pe care nici nu le cunosc🙂.

Multumesc pentru afacerea mea, pentru banii mei, pentru partenerii si colaboratorii mei, pentru angajati si clienti.

Multumesc pentru libertatea pe care o am pe plan profesional si personal.

Multumesc pentru casa in care locuiesc, pentru toate lucrurile pe care le am.

Multumesc ca pot sa merg, sa citesc, sa scriu, sa fac orice imi pofteste inima.

Multumesc pentru experientele pe care le-am avut si oamenii pe care i-am cunoscut.

Multumesc pentru tot ajutorul pe care l-am primit.

Multumesc pentru timpul pe care il petrec impreuna cu sora mea.

Multumesc pentru Coco si Poly si pentru toate animalutele pe care le vad.

Multumesc pentru Internet si pentru retelele sociale🙂.

Multumesc pentru scoala si cursurile pe care le-am facut.

Multumesc pentru abilitatile si cunostintele pe care le am.

Multumesc pentru optimismul si atitudinea mea.

Multumesc pentru calitatile mele.

Multumesc pentru capacitatea mea de a invata.

Multumesc ca fac ceea ce imi place.

Multumesc pentru viata mea.

Multumesc pentru toata dragostea pe care o dau si pe care o primesc.

Multumesc pentru tot ce pot gandi acum, pentru tot ce imi amintesc si nu imi amintesc🙂.

Multumesc pentru toate lucrurile bune din viata mea. Multumesc pentru toate lectiile pe care le-am invatat si pe care trebuie sa le invat.

Iti multumesc tie ca citesti acest blog.

Multumesc🙂.

Dr Joe Vitale, MSC.D, Metaphysician

” Incepe prin a-ti face o lista cu lucrurile pentru care esti recunoscator- incepe cu asta, pentru ca acest lucru iti va schimba vibratia energetica, iti va schimba modul de a gandi pentru ca poate inainte de acest exercitiu te focusai asupra a ceea ce nu ai, te concentrai pe plangeri si pe probleme.

Cand faci acest exercitiu incepi sa fii recunoscator pentru toate lucrurile fata de care ai sentimente placute. Curand dupa ce incepi sa simti diferit privitor la lucrurile pe care le ai deja, vei incepe sa atragi din ce in ce mai multe lucruri bune si astfel vei avea mai multe lucruri pentru care sa fii recunoscator… Focuseaza-te pe ceea ce ai deja si pentru care esti recunoscator. ”

Citeste aici despre Jurnalul Recunostintei🙂

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy🙂

4 gânduri despre „Sunt recunoscatoare pentru ce am

  1. Pingback: 8 zile pana la o noua eu :) « Lista de Dorinte

  2. Pingback: Lista Recunostintei:) « Lista de Dorinte

Lasă un răspuns

