„Vreau sa am parte de multe animale – Dorinta nr. 132

„Vreau sa am parte de multe animale ( daca nu sa le am eu, macar sa le vad, vizitez, mangai, sa ma joc, sa le ajut) „- Dorinta nr. 132

Astazi am avut parte de momente foarte placute alaturi de 3 catei : Tasha, Buffy si Bosea 🙂

Pe Tasha am intalnit-o intr-un magazin, a venit repede de dupa tejghea si m-am jucat cu ea. E mica, alba, finuta si pupacioasa 🙂

Pe Buffy am intalnit-o la salon, a venit cu o clienta. Are 11 ani, e pretentioasa si se intelege bine cu oamenii, nu cu celelalte animale.

Si Bosea este catelul Angelei, sora stilistei. Un scump. Are 2 ani, se imbolnaveste destul de usor si stie sa conduca o masina(duba). Vezi video aici:)

E un inceput, sper sa am parte de cat mai multe animalute anul acesta.

Toate gandurile bune si celor doi perusi, Coco si Poly(pe care  ii vad in fiecare zi) si lui Vili, motanul fostilor vecini, pe care sper sa il vizitez din nou cat de curand:).

Dorinta ramane deschisa pentru tot anul (cel putin:))

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

P.S.: Vezi aici poze cu Buffy si Bosea 🙂

Lasă un răspuns

