E a 3-a zi si primesc pupici si imbratisari :)

Cum am spus in postul despre punctualitate ( pe care il poti citi aici :)) , in a 3-a zi primesc recompense pentru ca am fost punctuala.

Vreau in primul rand sa ma felicit pe mine ca am tinut agenda aceea in care mi-am notat in fiecare zi ora la care trebuie sa ajung, ora la care am ajuns, cauzele intarzierii, ce castig, ce pierd,concluzii.

De obicei entuziasmul exista la inceput si totul e bine. Dar eu imi doresc sa fiu perseverenta si sa reusesc sa fiu punctuala de fiecare data, sa notez in agenda tot ce mi-am propus.

Am descoperit lucruri interesante facand acest exercitiu.

In primul rand, numai datorita faptului ca mi-am propus sa ajung la timp si mi-am notat in agenda am reusit sa ajung la timp.

Am realizat ca intarzii pentru ca sunt stresata ca nu cumva sa intarzii din  nou. Asta ma face sa pierd mult timp, sa nu ma pot concentra la alte activitati gandindu-ma doar la faptul ca trebuie sa fiu la ora cutare in acel loc.

Am invatat ca e bine sa ma relaxez, sa nu-mi mai stea mintea la asta si sa am incredere ca ajung la timp.  Sa-mi vad de treaba mea. Pare ciudat, dar chiar e o cauza de care nu mi-am dat seama pana sa-mi fac notitele in agenda.

Cred ca mai dureaza pana sa-mi rezolv aceasta problema, pentru ca inca ma stresez. Dar au trecut doar 3 zile, totusi :).

Mi-am dat seama ca principala cauza pentru care intarzii e faptul ca  nu-mi pun lucrurile la locul lor si trebuie sa le caut. Deci, daca vreau sa fiu punctuala e bine sa fiu foarte ordonata:).

O alta cauza e faptul ca nu apreciez bine timpul de care am nevoie sa ajung dintr-un loc in altul. In plus, nu cunosc foarte bine Bucurestiul. Am realizat ca de fapt nu sunt de ajuns 25 de minute sa ajung la salon, ci de maxim 40 (in cazul in care astept timpul maxim pentru metrou). Dar 40 de minute nu suna bine deloc, asa ca sper totusi sa am noroc. Voi vizualiza ca iau metroul la timp, imediat 🙂 si imi voi acorda 35 minute sa ajung. Sa vedem ce se intampla :). (Sunt totusi foarte multumita ca ajung la salon in maxim 40 de minute).

In concluzie, totul e foarte bine si ma simt mult mai bine si mai sigura pe mine de cand am inceput sa aplic ce mi-am propus.

Iti doresc sa-ti identifici si tu un aspect pe care vrei sa-l ameliorezi, sa iti faci un plan si sa il pui in practica. Si sa perseverezi pana reusesti.

Iti multumesc tie, ce citesti acest blog pentru ca ma motivezi sa imi indeplinesc dorintele.

Sper sa iti fiu si eu de ajutor cu ceva.

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

Lasă un răspuns

