„Sa fiu un bun ajutor” – Dorinta nr. 62

Acesta este o dorinta valabila pentru tot anul (si dupa, bineinteles).

Ma bucur ca deja am inceput sa actionez in directia aceasta si sunt foarte recunoscatoare pentru mesajul pe care l-am primit de la Ana, stilista care lucreaza la salon:

„Irina, iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine si ca esti un ajutor bun, asa ca un scop ai implinit anul asta.” – Ana Letea.

Multumesc Ana, uite asa am si eu ce scrie pe blog:) Si multumesc ca imi dai energia si motivatia de a face mai multe lucruri de acest gen.

Asa ca daca si tu ai nevoie de un ajutor, sub orice forma, sunt aici si imi face placere sa te ajut cum pot. Doar spune -mi:)

Imbratisari si sarutari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

Lasă un răspuns

