” Sa colorez in carti de colorat” – dorinta nr. 157 :)

Astazi mi s-a mai indeplinit o dorinta: Am colorat intr-o carte de colorat🙂.

Este a surorii mele, cadoul ei de Craciun ( pe care si l-a facut singura, dupa Craciun). Am spus ca am facut cateva greseli anul asta cu listele . ( Daca vrei sa vezi trucurile care s-au nascut in urma acestor erori, le poti citi aici).

Si creioanele tot ale ei.🙂 Multe creioane colorate. In mai multe nuante, cum imi place mie🙂.

Nu pot sa explic placerea de a colora in carti de colorat.🙂 Probabil vorbeste copilul din mine.

Am reinceput sa colorez acum vreo 2-3 ani, pe cand locuiam in Cluj. Am vrut sa-mi dezvolt creativitatea, sa invat sa folosesc culorile. Si era foarte placut. Tin minte ca imi placea sa ma joc si cu plastilina.

Fac o mica paranteza sa spun ca m-am jucat si cu plastilina, tot cand eram in Cluj si a fost minunat.

Apoi am descoperit ceva si mai frumos, modelarea in clei polimeric. Adica bijuterii lucrate manual, dintr-o pasta precum plastilina care se intareste la caldura. Sora mea a inceput sa creeze astfel de bijuterii cam in aceeasi perioada. M-am bucurat enorm ca am avut ocazia sa lucrez si eu in atelierul ei, sa ma joc, sa creez:)

Si nici nu trebuia sa-mi stric creatiile pentru a refolosi materia prima, ca in cazul plastilinei. Ramanea ceva frumos care incanta privirea si pe cel ce le poarta. Super. ( Daca vrei sa vezi niste modele de astfel de bijuterii, le poti gasi aici :)).

Inchei paranteza si revin la carti de colorat. Am descoperit ca lucrurile au mai avansat fata de cand eram eu copil. Sau poate existau si inainte, dar nu mi-am dat eu seama. Poti uni puncte(asta tin minte si de cand eram mica), poti desena tu detalii (ceea ce nu faceam cand eram copil) si cartea asta are chiar si o modalitate de autoevaluare. Iti dai tu calificativ la final. Poate asta motiveaza copiii sa coloreze frumos. Tin minte ca tot timpul coloram in afara conturului, in toate sensurile si Andreea ( vecina si prietena mea cea mai buna) se supara cand faceam asa in cartea ei:).

Un adevarat cadou dorinta asta. Si faptul ca am scris despre ea pe blog. Acest post m-a ajutat sa-mi amintesc doar de momente placute. Multumesc.

Iti doresc sa te bucuri si tu de lucurile simple, de mult uitate. Iti doresc sa te joci si sa fii copil, macar pentru o clipa. E minunat🙂

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy

P.S.: Poti vedea poze cu „creatia” mea aici:)

P.P.S.: Chiar si o dorinta asa mica e foarte importanta. E inceputul. Inca un lucru bifat pe lista. Incepe cu lucrurile mici, usoare, placute🙂

Lasă un răspuns

