Pasul 4 – Notez lucrurile pe care le pot face incepand de acum

Citeste Pasul 1 aici

Citeste Pasul 2 aici

Citeste Pasul 3 aici

Pasul 4 – Notez lucrurile pe care le pot face incepand de acum (macar teoretic)🙂

Asadar, stau frumos cu lista in fata si fac cate un semn in dreptul fiecarei dorinte pe care o pot pune in aplicare incepand de acum ( repet, cel putin din punct de vedere teoretic:) .

Lista ar arata ceva de genul asta ( Important, vorbesc de lista restransa, ” De Facut”:))

Plan personal:

  1. Sa fac Roata si Spagatu’
  2. Sa fac cursuri de dansuri populare cu Larisa de 1-2 ori pe saptamana♣
  3. Sa fac cursuri de karate (preferabil shaolin)
  4. Sa fac cursuri de Tai Chi
  5. Sa fac voluntariat pentru cel putin 1 zi
  6. Sa am „Ziua Copilului” – o zi in care sa ma intalnesc cu mai multi prieteni (+ oricate si oricare alte persoane doritoare :)) si sa jucam jocurile copilariei : sotron, ata, prinsa, de-a v-ati ascunselea, ratele si vanatorii, sa sarim coarda, sa ne dam pe tobogan, in leagan etc. Sunt deschisa la orice alte sugestii🙂
  7. Sa avem seara de film. Aceasta este o idee a surorii mele, sa organizam o data pe saptamana vizionarea unui film impreuna cu prientenii. Locatia va fi acasa la noi, apoi la fiecare dintre prieteni. Ocazie excelenta de a ne intalni si distra, de a pastra legatura. Imi doresc si eu acelasi lucru, asa ca daca vrei si tu, anunta-ma🙂 Mi-ar face placere:).
  8. Sa fac tratamente de intretinere corporala saptamanal
  9. Sa fac exercitii fizice de cel putin 3-4 ori pe saptamana ♣
  10. Sa imi cumpar si sa port multe haine de firma
  11. Sa fac dansuri latino
  12. Sa fac dansuri de societate
  13. Sa joc sah si sa am mai multi parteneri de sah (fete si baieti ,de la care sa invat, sa exersez si sa-i bat mar) ♣
  14. Sa fac cursuri de dansuri moderne (Street Dance)
  15. Sa fac cursuri de dansuri ce dezvolta gratia🙂 (gen balet, dar special pentru adultii ce vor sa-si dezvolte gratia:) Daca nu exista, am eu grija sa formez piata🙂 Poate gasesc cateva persoane sa se formeze o grupa.)
  16. Sa pot folosi energia in avantajul meu
  17. Sa calatoresc des in afara tarii
  18. Vreau sa duc la un homeopat exceptional de bun ♣
  19. Sa fac masaj Yumeiho (pentru postura)
  20. Sa beau multa apa PI
  21. Sa gatesc cu usurinta
  22. Sa scriu constant pe blog ♣
  23. Sa ma trezesc la ora 5 dimineata ♣
  24. Sa ma culc la 10, cel tarziu la 11 seara ♣
  25. Sa fac exercitii de vizualizare in fiecare zi, cel putin o data pe zi ♣
  26. Sa citesc carti inspirationale si sa aplic constiincios invataturile lor ♣
  27. Sa ajut foarte mult alti oameni,animale, mediul inconjurator ♣
  28. Vreau sa imi constientizez toate defectele si sa incep sa le remediez ♣
  29. Vreau sa mentin legaturi stranse cu toti prietenii ♣
  30. Vreau sa ies in club de cel putin 12 ori🙂
  31. Vreau sa ma duc des la teatru,opera,film si alte activitati culturale
  32. Imi doresc sa fac mult sport
  33. Sa imi fac tratamente cosmetice regulat( cel putin 2 ori/luna)+ masaje corporale si faciale (cel putin 2-3 ori/luna)
  34. Sa fac cursuri de belly-dancing
  35. Vreau sa ma duc de cel putin 5 ori la salina( inclusiv Praid) si sa fac bai termale
  36. Vreau sa invat mai multe despre cultura Chinei si Japoniei
  37. Vreau sa mananc sanatos, atat in ceea ce priveste alimentatia, cat si modalitatea de consum
  38. Vreau sa fac sedinte de reflexoterapie ♣
  39. Vreau sa ma machiez si sa port bijuterii ♣
  40. Vreau sa  tin un jurnal ♣
  41. Imi doresc sa fac plaja si sa inot in mare ( sau in ocean :))
  42. Vreau sa fac cursuri de inot
  43. Vreau sa invat sa ma dau cu sania
  44. Vreau sa invat sa patinez
  45. Vreau sa invat sa schiez
  46. Vreau sa invat sa merg cu bicicleta
  47. Vreau sa merg in tabere( de karate,astrologie, orice fel de tabere:))
  48. Sa calaresc
  49. Vreau sa ma duc la nutritionist
  50. Sa fac Reiki, grad I si II
  51. Vreau sa colorez in carti de colorat ♣

Plan Profesional :

  1. Sa incasez peste xxxxxxx…( suma este confidentiala, insa sa zicem ca nu sunt deloc timida in a cere bani:)) la salon pana la sfarsitul anului 2011
  2. Sa deschid o scoala de cosmetica
  3. Sa tin cursuri de design sprancene
  4. Sa sustin traininguri atat la salon, cat si in cadrul altor cursuri si evenimente
  5. Sa contribui major la strategia de marketing XMOB
  6. Sa ajut XMOB sa atinga cote de profit si rulaj exceptionale, de peste xxxxxxxxxxxx/luna (suma confidentiala; e bine ca atunci cand iti pui o dorinta sa fie cat mai precisa:))
  7. Sa incep firma de distributie pentru produse profesionale
  8. Sa organizez cursuri de epilare cu zahar
  9. Sa am cunostinte solide in ceea ce priveste comportamentul consumatorului ♣
  10. Sa pun baze temeinice firmei de distributie produse profesionale
  11. Sa pun baze temeinice salonului, astfel incat sa functioneze aproape singur
  12. Sa reusesc sa fac foarte populara tehnica de design sprancene pentru barbati si sa castig multi bani din asta🙂
  13. Vreau sa vizitez China, ajung in Australia, Noua Zeelanda🙂
  14. Vreau sa am o asistenta personala
  15. Sa reusesc sa ma focusez pe un lucru si sa il pun bine pe picioare ♣
  16. Vreau sa pun la punct un sistem de comunicare on-line pe anumite teme
  17. Vreau sa vand informatii in tara si in strainatate, online si offline
  18. Vreau sa fac niste campanii de marketing geniale ♣
  19. Vreau sa am conditii optime pentru designul de sprancene pentru barbati
  20. Vreau sa invat sa fac machiaj semipermanent
  21. Vreau sa imi gasesc si formez o echipa excelenta de profesionisti, pentru fiecare post in parte
  22. Vreau sa tinem cursuri si seminarii saptamanal in cadrul salonului
  23. Vreau sa avem evenimente de socializare cu clientii si potentialii clienti si in afara salonului
  24. Vreau sa contribui mult la dezvoltarea afacerii surorii mele
  25. Vreau sa invat toate detaliile ce tin de un salon de infrumusetare ♣
  26. Vreau ca eu si George sa ne mai deschidem o afacere

Plan Mixt – Personal si Profesional :

  1. Sa fac cursuri de citire rapida
  2. Sa dezvolt foarte mult WishList, sa am varianta in romana si engleza ♣
  3. Sa gasesc persoane potrivite care sa ma ajute sa dezvolt proiectul WishList
  4. Vreau sa vizitez China, ajung in Australia, Noua Zeelanda🙂
  5. Sa fac si sa pastrez ordinea si curatenia ( la cel mai inalt nivel si cu orice pret, chiar de-ar fi sa pun pe altcineva sa faca:)) ♣
  6. Sa imi fac multi prieteni in afara tarii ♣
  7. Sa imi dezvolt un networking foarte bun ♣
  8. Sa reusesc sa combin foarte bine programul prefesional cu cel personal, astfel incat sa reusesc ceea ce imi doresc pe planul dezvoltarii personale si in acelasi timp sa am rezultate profesionale maxime ♣
  9. Sa am o strategie si o organizare exceptionala, astfel incat sa reusesc ce mi-am propus ♣
  10. Imi doresc sa iau examenele la scoala si sa sustin lucrarea de dizertatie anul acesta
  11. Vreau sa-mi fac cont pe YouTube si sa postez informatii si clipuri video ♣
  12. Vreau sa invat engleza la perfectie, atat scris cat si partea de pronuntie ♣
  13. Vreau sa fac niste clipuri video exceptionale
  14. Vreau sa intalnesc si sa creez legaturi puternice cu oameni de exceptie ♣
  15. Vreau sa reinvat sa conduc
  16. Vreau sa conduc foarte bine si sa stapanesc exceptional regulile de circulatie ♣
  17. Imi doresc sa pun in practica peste 60% din ideile pe care le am sau mi-au fost aduse la cunostinta ♣
  18. Imi doresc sa folosesc obiective SMART ♣
  19. Vreau sa folosesc retelele sociale ♣
  20. Imi doresc sa fac ce-mi place, doar ce-mi place ) ♣
  21. Vreau sa fiu punctuala de fiecare data♣

Pasul 5: Bineinteles, acum scriem frumos noua lista cu lucruri pe care le putem face chiar din acest moment:

Plan personal:

  1. Sa fac cursuri de dansuri populare cu Larisa de 1-2 ori pe saptamana♣
  2. Sa fac exercitii fizice de cel putin 3-4 ori pe saptamana ♣
  3. Sa joc sah si sa am mai multi parteneri de sah (fete si baieti ,de la care sa invat, sa exersez si sa-i bat mar) ♣
  4. Vreau sa duc la un homeopat exceptional de bun ♣
  5. Sa scriu constant pe blog ♣
  6. Sa ma trezesc la ora 5 dimineata ♣
  7. Sa ma culc la 10, cel tarziu la 11 seara ♣
  8. Sa fac exercitii de vizualizare in fiecare zi, cel putin o data pe zi ♣
  9. Sa citesc carti inspirationale si sa aplic constiincios invataturile lor ♣
  10. Sa ajut foarte mult alti oameni,animale, mediul inconjurator ♣
  11. Vreau sa imi constientizez toate defectele si sa incep sa le remediez ♣
  12. Vreau sa mentin legaturi stranse cu toti prietenii ♣
  13. Vreau sa fac sedinte de reflexoterapie ♣
  14. Vreau sa ma machiez si sa port bijuterii ♣
  15. Vreau sa  tin un jurnal ♣
  16. Vreau sa colorez in carti de colorat ♣

Plan Profesional :

  1. Sa am cunostinte solide in ceea ce priveste comportamentul consumatorului ♣
  2. Sa reusesc sa ma focusez pe un lucru si sa il pun bine pe picioare ♣
  3. Vreau sa fac niste campanii de marketing geniale ♣
  4. Vreau sa contribui mult la dezvoltarea afacerii surorii mele ♣
  5. Vreau sa invat toate detaliile ce tin de un salon de infrumusetare ♣

Plan Mixt – Personal si Profesional :

  1. Sa dezvolt foarte mult WishList, sa am varianta in romana si engleza ♣
  2. Sa fac si sa pastrez ordinea si curatenia ( la cel mai inalt nivel si cu orice pret, chiar de-ar fi sa pun pe altcineva sa faca:)) ♣
  3. Sa imi fac multi prieteni in afara tarii ♣
  4. Sa imi dezvolt un networking foarte bun ♣
  5. Sa reusesc sa combin foarte bine programul prefesional cu cel personal, astfel incat sa reusesc ceea ce imi doresc pe planul dezvoltarii personale si in acelasi timp sa am rezultate profesionale maxime ♣
  6. Sa am o strategie si o organizare exceptionala, astfel incat sa reusesc ce mi-am propus ♣
  7. Vreau sa-mi fac cont pe YouTube si sa postez informatii si clipuri video ♣
  8. Vreau sa invat engleza la perfectie, atat scris cat si partea de pronuntie ♣
  9. Vreau sa intalnesc si sa creez legaturi puternice cu oameni de exceptie ♣
  10. Vreau sa conduc foarte bine si sa stapanesc exceptional regulile de circulatie ♣
  11. Imi doresc sa pun in practica peste 60% din ideile pe care le am sau mi-au fost aduse la cunostinta ♣
  12. Imi doresc sa folosesc obiective SMART ♣
  13. Vreau sa folosesc retelele sociale ♣
  14. Imi doresc sa fac ce-mi place, doar ce-mi place ) ♣
  15. Vreau sa fiu punctuala de fiecare data♣

Acesti pasi m-au ajutat sa ma gandesc mai mult la lucrurile pe care mi le doresc si sa simt ca pot actiona in directia realizarii lor.

Sper sa te ajute si pe tine. Daca tu gasesti o alta modalitate cel putin la fel de eficienta, te rog sa-mi spui si mie:). Fiecare are stilul lui si sper descoperi varianta cea mai buna pentru tine. Pana una alta, ai modalitatea pe care o folosesc eu.  E bine sa incepi si pe parcurs vei vedea ce ti se potriveste cel mai bine.

In continuare voi aborda cateva din aceste „teme”, sa le zicem. Si voi incepe cu dorinta nr. 156: „Vreau sa fiu punctuala de fiecare data” , care este o urgenta🙂.

Apoi iti voi arata cum m-am gandit sa ma focusez pe un anumit aspect, asigurandu-mi totusi si sansa indeplinirii celorlate dorinte in acest timp.

Spor la lista ta.

Crede-ma pe cuvant ca e o activitate placuta🙂. Cand vine vorba de dorintele tale e altceva🙂.

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy🙂

Lasă un răspuns

