Pasul 2 – Le pun pe categorii:)

Citeste Pasul 1 aici🙂

Pasul 2:

Le pun pe categorii

Eu am categoria Personal , Profesional si Mixt (Personal si Profesional).

Anul trecut am avut categoriile Personal, Profesional si Diverse.

Numeste-le cum vrei , cum se potrivesc cel mai bine.

Apoi pune fiecare dorinta in categoria ei.

Alege metoda care iti place cel mai mult. Mie imi place sa le scriu de mana. Am scris dorintele de mana, apoi tot asa le-am rescris pentru fiecare categorie in parte. O placere !🙂 Cu adevarat o placere🙂. Mi-a luat ceva timp, dar a fost bine, m-a ajutat, m-a incantat, m-a adus din nou in starea aceea in care simt ca pot face orice.

Si cand recitesti dorintele, cand le scrii, incepi sa le organizezi, te gandesti care ar fi pasii sa obtii efectiv ceea ce-ti doresti, deja lucrurile nu ti se mai par asa imposibile. Daca ti le repeti, ti le ordonezi in minte iti vin idei, vezi cu ce ai putea incepe si intotdeauna pasul acela e ceva foarte realizabil. E ceva ce poti cu siguranta face. Si asa, din pas in pas ajungi la destinatie🙂.

Aici e lista mea pusa pe categorii:

Plan personal:

  1. Sa fac Roata si Spagatu’
  2. Sa fac cursuri de dansuri populare cu Larisa de 1-2 ori pe saptamana
  3. Sa fac cursuri de karate (preferabil shaolin)
  4. Sa fac cursuri de Tai Chi
  5. Vreau ca toti prietenii mei sa fie fericiti si sa castige bine
  6. Vreau sa ma inteleg foarte bine cu George, sa fim fericiti si sa ne iubim mult, din zi in zi mai mult🙂
  7. Sa fac voluntariat pentru cel putin 1 zi
  8. Sa am „Ziua Copilului” – o zi in care sa ma intalnesc cu mai multi prieteni (+ oricate si oricare alte persoane doritoare :)) si sa jucam jocurile copilariei : sotron, ata, prinsa, de-a v-ati ascunselea, ratele si vanatorii, sa sarim coarda, sa ne dam pe tobogan, in leagan etc. Sunt deschisa la orice alte sugestii🙂
  9. Sa avem seara de film. Aceasta este o idee a surorii mele, sa organizam o data pe saptamana vizionarea unui film impreuna cu prientenii. Locatia va fi acasa la noi, apoi la fiecare dintre prieteni. Ocazie excelenta de a ne intalni si distra, de a pastra legatura. Imi doresc si eu acelasi lucru, asa ca daca vrei si tu, anunta-ma🙂 Mi-ar face placere:).
  10. Sa fac tratamente de intretinere corporala saptamanal
  11. Sa imi cumpar si sa port multe haine de firma
  12. Sa imi stea bine cu haine masuri S
  13. Sa fac dansuri latino
  14. Sa fac dansuri de societate
  15. Sa am partener pentru dansurile latino si de societate
  16. Sa joc sah si sa am mai multi parteneri de sah (fete si baieti ,de la care sa invat, sa exersez si sa-i bat mar)
  17. Sa fac cursuri de dansuri moderne (Street Dance)
  18. Sa fac cursuri de dansuri ce dezvolta gratia🙂 (gen balet, dar special pentru adultii ce vor sa-si dezvolte gratia:) Daca nu exista, am eu grija sa formez piata🙂 Poate gasesc cateva persoane sa se formeze o grupa.)
  19. Sa fiu foarte flexibila si puternica, cu un tonus muscular foarte bun, nivel energetic exceptional
  20. Sa pot folosi energia in avantajul meu
  21. Sa fiu mereu protejata energetic
  22. Sa cred, sa iubesc si sa ajut
  23. Sa calatoresc des in afara tarii
  24. Vreau sa duc la un homeopat exceptional de bun
  25. Sa fac masaj Yumeiho (pentru postura)
  26. Sa beau multa apa PI
  27. Sa gatesc cu usurinta
  28. Sa fiu o buna prietena
  29. Sa fiu o buna iubita
  30. Sa fiu o buna sora
  31. Sa fiu o buna fiica
  32. Sa fiu o buna nepoata
  33. Sa scriu constant pe blog
  34. Sa ma trezesc la ora 5 dimineata
  35. Sa ma culc la 10, cel tarziu la 11 seara
  36. Sa fac exercitii de vizualizare in fiecare zi, cel putin o data pe zi
  37. Sa citesc carti inspirationale si sa aplic constiincios invataturile lor
  38. Sa ma dezvolt mult spiritual
  39. Sa ajut foarte mult alti oameni,animale, mediul inconjurator
  40. Sa fiu mult mai responsabila in ceea ce priveste protejarea mediului
  41. Sa imi gasesc echilibrul si armonia in ceea ce priveste propria persoana
  42. Sa imi gasesc echilibrul si armonia in ceea ce priveste ralatiile cu alte persoane
  43. Sa imi ajut foarte mult familia si prietenii
  44. Sa imi gasesc echilibrul si armonia in ceea ce priveste relatia cu natura
  45. Vreau sa imi constientizez toate defectele si sa incep sa le remediez
  46. Vreau sa ma vindec, sa fiu fericita ( sa ma vindec de orice suferinta fizica sau sufleteasca)
  47. Vreau ca prin actiunile mele sa fiu in armonie cu tot ce ma inconjoare si cu ceea ce imi doresc
  48. Vreau sa iubesc si sa fiu iubita
  49. Vreau sa mentin legaturi stranse cu toti prietenii
  50. Vreau sa ies in club de cel putin 12 ori🙂
  51. Vreau sa ma duc des la teatru,opera,film si alte activitati culturale
  52. Vreau sa am foarte multa energie, sa fiu mereu optimista si motivata
  53. Imi doresc sa fac mult sport
  54. Imi doresc sa am o greutate ideala
  55. Imi doresc sa fiu calda si iubitoare
  56. Sa imi fac tratamente cosmetice regulat( cel putin 2 ori/luna)+ masaje corporale si faciale (cel putin 2-3 ori/luna)
  57. Sa fac cursuri de belly-dancing
  58. Vreau sa ma duc de cel putin 5 ori la salina( inclusiv Praid) si sa fac bai termale
  59. Vreau a ma imprietenesc cu vecinii mei chinezi ( imi plac chinezii:))
  60. Vreau sa invat mai multe despre cultura Chinei si Japoniei
  61. Vreau sa mananc sanatos, atat in ceea ce priveste alimentatia, cat si modalitatea de consum
  62. Vreau sa am o piele fina, frumoasa si sanatoasa
  63. Vreau sa am unghii sanatoase, puternice si frumoase
  64. Vreau sa fac sedinte de reflexoterapie
  65. Vreau sa am un par frumos, sanatos si atractiv
  66. Vreau sa ma machiez si sa port bijuterii
  67. Vreau sa am parte de multe animale ( daca nu sa le am eu, macare sa le vad, vizitez, mangai, sa ma joc, sa le ajut)
  68. Imi doresc sa fiu mai empatica si sa imi dezvolt inteligenta emotionala
  69. Vreau sa fiu inteligenta, geniala, sclipitoare🙂
  70. Vreau sa  tin un jurnal
  71. Vreau sa fiu curajoasa si increzatoare
  72. Imi doresc sa fac plaja si sa inot in mare ( sau in ocean :))
  73. Vreau sa fac cursuri de inot
  74. Vreau sa invat sa ma dau cu sania
  75. Vreau sa invat sa patinez
  76. Vreau sa invat sa schiez
  77. Vreau sa invat sa merg cu bicicleta
  78. Vreau sa merg in tabere( de karate,astrologie, orice fel de tabere:))
  79. Sa calaresc
  80. Vreau sa ma duc la nutritionist
  81. Sa fac Reiki, grad I si II
  82. Vreau sa colorez in carti de colorat

Plan Profesional :

  1. Sa am incasari de peste xxxxxxx…( suma este confidentiala, insa sa zicem ca nu sunt deloc timida in a cere bani:)) la salon pana la sfarsitul anului 2011
  2. Sa deschid o scoala de cosmetica
  3. Sa tin cursuri de design sprancene
  4. Sa am o echipa foarte buna, motivata si unita la salon
  5. Sa ma inteleg foarte bine cu asociatele mele, furnizorii, colaboratorii si clientii mei.
  6. Sa am o relatie deosebit de buna cu angajatii
  7. Sa sustin traininguri atat la salon, cat si in cadrul altor cursuri si evenimente
  8. Sa contribui major la strategia de marketing XMOB
  9. Sa ajut XMOB sa atinga cote de profit si rulaj exceptionale, de peste xxxxxxxxxxxx/luna (suma confidentiala; e bine ca atunci cand iti pui o dorinta sa fie cat mai precisa:))
  10. Sa incep fiema de distributie pentru produse profesionale
  11. Sa organizez cursuri de epilare cu zahar
  12. Sa am cunostinte solide in ceea ce priveste comportamentul consumatorului
  13. Sa pun baze temeinice firmei de distributie produse profesionale
  14. Sa pun baze temeinice salonului, astfel incat sa functioneze aproape singur
  15. Sa reusesc sa fac foarte populara tehnica de design sprancene pentru barbati si sa castig multi bani din asta🙂
  16. Vreau sa vizitez China, ajung in Australia, Noua Zeelanda🙂
  17. Vreau sa am o asistenta personala
  18. Sa fiu un foarte bun profesionist in estetica
  19. Sa fiu un foarte bun coordonator de salon
  20. Sa fiun un foarte bun manager al afacerilor
  21. Sa fiu un bun profesor
  22. Sa reusesc sa ma focusez pe un lucru si sa il pun bine pe picioare
  23. Vreau sa pun la punct un sistem de comunicare on-line pe anumite teme
  24. Vreau sa vand informatii in tara si in strainatate, online si offline
  25. Vreau sa fac niste campanii de marketing geniale
  26. Vreau sa am conditii optime pentru designul sprancene pentru barbati
  27. Vreau sa invat sa fac machiaj semipermanent
  28. Vreau sa imi gasesc si formez o echipa excelenta de profesionisti, pentru fiecare post in parte
  29. Vreau sa am multi clienti din randul celebritatilor si al persoanelor influente
  30. Vreau sa tinem cursuri si seminarii saptamanal in cadrul salonului
  31. Vreau sa avem mult colaboratori
  32. Vreau sa avem evenimente de socializare cu clientii si potentialii clienti si in afara salonului
  33. Vreau sa contribui mult la dezvoltarea afacerii surorii mele
  34. Vreau sa invat toate detaliile ce tin de un salon de infrumusetare
  35. Vreau ca eu si George sa ne mai deschidem o afacere

Plan Mixt – Personal si Profesional :

  1. Sa cunosc multe persoane influente si de succes
  2. Sa fac cursuri de citire rapida
  3. Sa am peste  1 milion de „subscribers” pentru WishList
  4. Sa dezvolt foarte mult WishList, sa am varianta in romana si engleza
  5. Sa gasesc persoane potrivite care sa ma ajute sa dezvolt proiectul WishList
  6. Vreau sa vizitez China, ajung in Australia, Noua Zeelanda🙂
  7. Sa fac si sa pastrez ordinea si curatenia ( la cel mai inalt nivel si cu orice pret, chiar de-ar fi sa pun pe altcineva sa faca:))
  8. Sa fiu un bun ajutor
  9. Sa imi fac multi prieteni in afara tarii
  10. Sa imi dezvolt un networking foarte bun, atat profesional cat si personal
  11. Sa reusesc sa combin foarte bine programul prefesional cu cel personal, astfel incat sa reusesc ceea ce imi doresc pe planul dezvoltarii personale si in acelasi timp sa am rezultate profesionale maxime
  12. Sa am o strategie si o organizare exceptionala, astfel incat sa reusesc ce mi-am propus
  13. Imi doresc sa iau examenele la scoala si sa sustin lucrarea de dizertatie anul acesta
  14. Vreau sa-mi fac cont pe YouTube si sa postez informatii si clipuri video
  15. Vreau sa invat engleza la perfectie, atat scris cat si partea de pronuntie
  16. Vreau sa fac niste clipuri video exceptionale
  17. Vreau sa intalnesc si sa creez legaturi puternice cu oameni de exceptie
  18. Vreau ca atat eu, cat si Ana si Ioana sa isi indeplineasca visele
  19. Imi doresc ca mai mult de 1 milion de persoane sa isi faca lista de dorinte
  20. Vreau ca peste 1 milion de persoane sa isi indeplineasca multe dorinte de pe lista si sa ii ajute si pe altii in indeplinirea dorintelor
  21. Vreau sa am o relatie foarte buna cu toti clientii mei
  22. Vreau sa am libertate de miscare si actiune, atat pe plan profesional, cat si personal
  23. Vreau sa reinvat sa conduc
  24. Vreau sa conduc foarte bine si sa stapanesc exceptional regulile de circulatie
  25. Vreau masina mea
  26. Vreau ca fratele lui George si sotia lui sa isi deschida o firma si sa aiba mare succes; sa aiba multi bani si libertate
  27. Vreau sa imi pastrez mereu integritatea, orice ar fi si orice as avea de pierdut
  28. Imi doresc sa pun in practica peste 60% din idelie pe care le am sau mi-au fost aduse la cunostinta
  29. Imi doresc sa folosesc obiective SMART
  30. Vreau sa folosesc retelele sociale
  31. Imi doresc sa valorific foarte bine timpul, sa am un management al timpului foarte bun
  32. Imi doresc sa fac ce-mi place, doar ce-mi place )
  33. Vreau sa fiu punctuala de fiecare data

Dorinte Secrete :):

O alta categorie pe care o pastrez confidentiala. O parte din dorintele de pe aceasta lista ti le voi dezvalui dupa ce se vor implini🙂.

In urma acestei impartiri pe categorii imi dau seama ca cele mai multe dorinte sunt pe plan personal ( 82 ), cu mult mai multe decat cele de pe planul profesional (35).

Ceea ce nu este deloc de mirare, avand in vedere ca doar daca lucrezi cu propria persoana , daca faci ce iti place, reusesti drept urmare sa ai si succes profesional.🙂.

Citeste aici Pasul 3: Intocmesc Lista ” De Facut”🙂

Lasă un răspuns

