Mi-am facut lista de dorinte pentru anul asta. Si acum ce urmeaza?

Felicitari!:)

Si chiar daca nu ti-ai facut lista, felicitari ca citesti); esti la un pas mai aproape de a avea ce-ti doresti🙂.

Sa-ti faci lista de dorinte e doar inceputul lucrurilor frumoase:). Cand ai o dorinta, o vizualizezi. Stii ce-ti doresti. Apoi e necesar sa te gandesti la ea, sa vorbesti despre ea (sau nu – unele dorinte e bine sa le impartasesti, altele mai bine nu),apoi sa actionezi, sa le pui efectiv in practica. Si asa se implinesc dorintele.

Nu e de ajuns doar sa vizualizezi, sa-ti treaca o data prin minte si gata. Daca dorinta e destul de puternica, e suficient sa te gandesti  la ea. Dar in cazul asta nu te gandesti doar o data , ci e mereu prezenta in mintea , inima si actiunile tale.

Asadar, ce urmeaza dupa ce ti-ai facut lista cu dorinte?

Urmeaza sa o sistematizezi, sa o organizezi pentru a o putea pune in practica. Dorintele se implinesc daca sunt urmate de planuri bine puse la punct care iti ghideaza actiunile.

Dupa ce ti-ai facut lista de dorinte, probabil ai constatat ca sunt foarte multe lucruri si probabil nici nu vei reusi sa le indeplinesti. Incearca sa gandesti pozitiv. Spune ca se poate, numai ca in acelasi timp fii vesel, senin si fa ce-ti place, doar ce-ti place. Nu e nimic daca nu vei avea toate lucrurile de pe lista. Anul asta. Sau in toata viata. Fii multumit si daca ti se indeplineste doar o singura dorinta. Dar crede ca le poti avea pe toate🙂.

Eu am 157 de dorinte + vreo 29 de Dorinte Secrete:).

Acum incerc sa le sistematizez, sa le prioritez.

Pasul 1:

Le numerotez. Aminteste-ti ca atunci cand iti faci lista de dorinte e bine sa fii liber si deschis, fara limite. Scrii tot ce-ti trece prin cap, tot ce ti-ar placea sa faci sau sa ai, indiferent daca acum poti face acele lucruri sau nu.

Daca le numerotezi pe masura ce le scrii pentru prima data, te limitezi. E ca o bariera pe care ti-o pui, nu mai esti la fel de liber si creativ.

Exemplu:

  1. Sa am incasari de peste xxxxxxx…( suma este confidentiala, insa sa zicem ca nu sunt deloc timida in a cere bani:)) la salon pana la sfarsitul anului 2011
  2. Sa fac Roata si Spagatu’
  3. Sa fac cursuri de dansuri populare cu Larisa de 1-2 ori pe saptamana
  4. Sa deschid o scoala de cosmetica
  5. Sa tin cursuri de design sprancene
  6. Sa am o echipa foarte buna,motivata si unita la salon
  7. Sa ma inteleg foarte bine cu asociatele mele, furnizorii, colaboratorii si clientii mei.
  8. Sa am o relatie deosebit de buna cu angajatii
  9. Sa fac cursuri de karate (preferabil shaolin)
  10. Sa fac cursuri de Tai Chi
  11. Sa cunosc multe persoane influente si de succes
  12. Vreau ca toti prietenii mei sa fie fericiti si sa castige bine
  13. Vreau sa ma inteleg foarte bine cu George, sa fim fericiti si sa ne iubim mult, din zi in zi mai mult🙂
  14. Sa fac voluntariat pentru cel putin 1 zi
  15. Sa am „Ziua Copilului” – o zi in care sa ma intalnesc cu mai multi prieteni (+ oricate si oricare alte persoane doritoare :)) si sa jucam jocurile copilariei : sotron, ata, prinsa, de-a v-ati ascunselea, ratele si vanatorii, sa sarim coarda, sa ne dam pe tobogan, in leagan etc. Sunt deschisa la orice alte sugestii🙂
  16. Sa avem seara de film. Aceasta este o idee a surorii mele, sa organizam o data pe saptamana vizionarea unui film impreuna cu prientenii. Locatia va fi acasa la noi, apoi la fiecare dintre prieteni. Ocazie excelenta de a ne intalni si distra, de a pastra legatura. Imi doresc si eu acelasi lucru, asa ca daca vrei si tu, anunta-ma🙂 Mi-ar face placere:).
  17. Sa fac tratamente de intretinere corporala saptamanal
  18. Sa imi cumpar si sa port multe haine de firma
  19. Sa imi stea bine cu haine masuri S
  20. Sa fac cursuri de citire rapida
  21. Sa sustin traininguri atat la salon, cat si in cadrul altor cursuri si evenimente
  22. Sa fac dansuri latino
  23. Sa fac dansuri de societate
  24. Sa am partener pentru dansurile latino
  25. Sa joc sah si sa am mai multi parteneri de sah (fete si baieti ,de la care sa invat, sa exersez si sa-i bat mar)
  26. Sa fac cursuri de dansuri moderne (Street Dance)
  27. Sa fac cursuri de dansuri ce dezvolta gratia🙂 (gen balet, dar special pentru adultii ce vor sa-si dezvolte gratia:) Daca nu exista, am eu grija sa formez piata🙂 Poate gasesc cateva persoane sa se formeze o grupa.)
  28. Sa am peste  1 milion de „subscribers” pentru WishList
  29. Sa dezvolt foarte mult WishList, sa am varianta in romana si engleza
  30. Sa gasesc persoane potrivite care sa ma ajute sa dezvolt proiectul WishList
  31. Sa contribui major la strategia de marketing XMOB
  32. Sa ajut XMOB sa atinga cote de profit si rulaj exceptionale, de peste xxxxxxxxxxxx/luna (suma confidentiala; e bine ca atunci cand iti pui o dorinta sa fie cat mai precisa:))
  33. Sa incep firma de distributie pentru produse profesionale
  34. Sa organizez cursuri de epilare cu zahar
  35. Sa am cunostinte solide in ceea ce priveste comportamentul consumatorului
  36. Sa pun baze temeinice firmei de distributie produse profesionale
  37. Sa pun baze temeinice salonului, astfel incat sa functioneze aproape singur
  38. Sa reusesc sa fac foarte populara tehnica de design sprancene pentru barbati🙂
  39. Sa fiu foarte flexibila si puternica, cu un tonus muscular foarte bun, nivel energetic exceptional
  40. Sa pot folosi energia in avantajul meu
  41. Sa fiu mereu protejata energetic
  42. Sa cred, sa iubesc si sa ajut
  43. Sa fiu ajutata si sa aduc valoare la randul meu
  44. Sa calatoresc des in afara tarii
  45. Vreau sa vizitez China🙂
  46. Vreau sa am o asistenta personala
  47. Vreau sa am un Life Coach
  48. Vreau sa duc la un homeopat exceptional de bun
  49. Sa fac masaj Yumeiho (pentru postura)
  50. Sa beau multa apa PI
  51. Sa gatesc cu usurinta
  52. Sa fac si sa pastrez ordinea si curatenia ( la cel mai inalt nivel si cu orice pret, chiar de-ar fi sa pun pe altcineva sa faca:))
  53. Sa fiu un foarte bun profesionist in estetica
  54. Sa fiu un foarte bun coordonator de salon
  55. Sa fiun un foarte bun manager al afacerilor
  56. Sa fiu o buna prietena
  57. Sa fiu o buna iubita
  58. Sa fiu o buna sora
  59. Sa fiu o buna fiica
  60. Sa fiu o buna nepoata
  61. Sa fiu un bun profesor
  62. Sa fiu un bun ajutor
  63. Sa imi fac multi prieteni in afara tarii
  64. Sa imi dezvolt un networking profesional
  65. Sa reusesc sa combin foarte bine programul prefesional cu cel personal, astfel incat sa reusesc ceea ce imi doresc pe planul dezvoltarii personale si in acelasi timp sa am rezultate profesionale maxime
  66. Sa reusesc sa ma focusez pe un lucru si sa il pun bine pe picioare
  67. Sa am o strategie si o organizare exceptionala, astfel incat sa reusesc ce mi-am propus
  68. Imi doresc sa iau examenele de la scoala anul acesta
  69. Imi doresc sa invat foarte multe lucruri despre saloane, marketing, produse, servicii
  70. Vreau sa scriu cel putin un e-book pana in iulie 2011
  71. Vreau sa pun la punct un sistem de comunicare on-line pe anumite teme
  72. Vreau sa-mi fac cont pe YouTube si sa postez informatii si clipuri video
  73. Vreau sa vand informatii on-line in tara.
  74. Vreau sa invat engleza la perfectie, atat scris cat si partea de pronuntie
  75. Vreau sa fac niste clipuri video exceptionale
  76. Vreau sa fac niste campanii de marketing geniale
  77. Vreau sa intalnesc si sa creez legaturi puternice cu oameni de exceptie
  78. Vreau ca atat eu, cat si Ana si Ioana sa isi indeplineasca visele
  79. Vreau sa am conditii optime pentru designul sprancene pentru barbati
  80. Vreau sa invat sa fac machiaj semipermanent
  81. Vreau sa imi gasesc si formez o echipa excelenta de profesionisti, pentru fiecare post in parte
  82. Sa scriu constant pe blog
  83. Sa ma trezesc la ora 5 dimineata
  84. Sa ma culc la 10, cel tarziu la 11 seara
  85. Sa fac exercitii de vizualizare in fiecare zi, cel putin o data pe zi
  86. Sa citesc carti inspirationale si sa aplic constiincios invataturile lor
  87. Sa ma dezvolt mult spiritual
  88. Sa ajut foarte mult alti oameni,animale, mediul inconjurator
  89. Sa fiu mult mai responsabila in ceea ce priveste protejarea mediului
  90. Sa imi gasesc echilibrul si armonia in ceea ce priveste propria persoana
  91. Sa imi gasesc echilibrul si armonia in ceea ce priveste ralatiile cu alte persoane
  92. Sa imi ajut foarte mult familia si prietenii
  93. Sa imi gasesc echilibrul si armonia in ceea ce priveste relatia cu natura
  94. Imi doresc ca mai mult de 1 milion de persoane sa isi faca lista de dorinte
  95. Vreau ca peste 1 milion de persoane sa isi indeplineasca multe dorinte de pe lista si sa ii ajute si pe altii in indeplinirea dorintelor
  96. Vreau sa am multi clienti din randul celebritatilor si al persoanelor influente
  97. Vreau sa am o relatie foarte buna cu toti clientii mei
  98. Vreau sa am libertate de miscare si actiune, atat pe plan profesional, cat si personal
  99. Vreau sa imi constientizez toate defectele si sa incep sa le remediez
  100. Vreau sa ma vindec, sa fiu fericita ( sa ma vindec de orice suferinta fizica sau sufleteasca)
  101. Vreau ca prin actiunile mele sa fiu in armonie cu tot ce ma inconjoara si cu ceea ce imi doresc
  102. Vreau sa iubesc si sa fiu iubita
  103. Vreau sa mentin legaturi stranse cu toti prietenii
  104. Vreau sa ies in club de cel putin 12 ori🙂
  105. Vreau sa ma duc des la teatru,opera,film si alte activitati culturale
  106. Vreau sa am foarte multa energie, sa fiu mereu optimista si motivata
  107. Imi doresc sa fac mult sport
  108. Imi doresc sa am o greutate ideala
  109. Imi doresc sa fiu calda si iubitoare
  110. Imi doresc sa fiu eficienta
  111. Imi doresc sa fie mereu o atmosfera optimista si vesela in salon
  112. Vreau sa tinem cursuri si seminarii saptamanal in cadrul salonului
  113. Vreau sa avem mult colaboratori
  114. Vreau sa avem evenimente de socializare cu clientii si potentialii clienti si in afara salonului
  115. Sa ma aranjez la par de 2-3 ori pe saptamana
  116. Sa imi fac tratamente cosmetice regulat( cel putin 2 ori/luna)
  117. Sa fac cursuri de belly-dancing
  118. Vreau sa ma duc de cel putin 5 ori la salina( inclusiv Praid)
  119. Vreau sa reinvat sa conduc
  120. Vreau sa conduc foarte bine si sa stapanesc exceptional regulile de circulatie
  121. Vreau masina mea
  122. Vreau a ma imprietenesc cu vecinii mei chinezi ( imi plac chinezii:))
  123. Vreau sa invat mai multe despre cultura Chinei
  124. Vreau sa mananc sanatos in ceea ce priveste alimentatia
  125. Vreau sa am o piele fina, frumoasa si sanatoasa
  126. Vreau sa am unghii sanatoase, puternice si frumoase
  127. Vreau sa fac sedinte de reflexoterapie
  128. Vreau sa am un par frumos, sanatos si atractiv
  129. Vreau sa ma machiez si sa port bijuterii
  130. Vreau sa contribui mult la dezvoltarea afacerii surorii mele
  131. Vreau ca fratele lui George si sotia lui sa isi deschida o firma si sa aiba mare succes; sa aiba multi bani si libertate
  132. Vreau sa am parte de multe animale ( daca nu sa le am eu, macare sa le vad, vizitez, mangai, sa ma joc, sa le ajut)
  133. Vreau sa invat toate detaliile ce tin de un salon de infrumusetare
  134. Vreau sa imi pastrez mereu integritatea, orice ar fi si orice as avea de pierdut
  135. Imi doresc sa fiu mai empatica si sa imi dezvolt inteligenta emotionala
  136. Vreau sa fiu inteligenta, geniala, sclipitoare🙂
  137. Imi doresc sa pun in practica peste 60% din idelie pe care le am sau mi-au fost aduse la cunostinta
  138. Imi doresc sa folosesc obiective SMART
  139. Vreau sa  tin un jurnal
  140. Vreau sa folosesc retelele sociale
  141. Vreau ca eu si George sa ne mai deschidem o afacere
  142. Vreau sa fiu curajoasa si increzatoare
  143. Imi doresc sa fac plaja si sa inot in mare ( sau in ocean :))
  144. Vreau sa fac cursuri de inot
  145. Vreau sa invat sa ma dau cu sania
  146. Vreau sa invat sa patinez
  147. Vreau sa invat sa schiez
  148. Vreau sa invat sa merg cu bicicleta
  149. Vreau sa merg in tabere( de karate,astrologie, orice fel de tabere:))
  150. Imi doresc sa valorific foarte bine timpul, sa am un management al timpului foarte bun
  151. Imi doresc sa fac ce-mi place, doar ce-mi place )
  152. Sa calaresc
  153. Vreau sa ma duc la nutritionist
  154. Sa ii fac blog tatei cu medierea
  155. Sa fac Reiki, grad I
  156. Vreau sa fiu punctuala de fiecare data
  157. Vreau sa colorez in carti de colorat
  158. Imi doresc ca barbatii sa realizeze importanta ingrijirii sprancenelor.
  159. Imi doresc ca barbatii sa se bucure de anumite beneficii in urma stilizarii sprancenelor dupa tehnica mea.
  160. Imi doresc ca majoritatea barbatilor sa aprecieze designul de sprancene promovat de mine.
  161. Imi doresc ca majoritatea barbatilor sa apeleze la servicii de design sprancene care folosesc tehnica mea.
  162. Imi doresc ca majoritatea barbatilor sa aiba sprancene masculine si atragatoare.
  163. Imi doresc ca barbatii care se penseaza dupa metoda folosita de femei sa renunte la acest obicei.
  164. Imi doresc ca barbatii sa fie mandri ca au grija de sprancenele lor.
  165. Sa imi fac foarte multi prieteni.
  166. Sa ma intalnesc des cu prietenii.
  167. Sa profit de orice ocazie pentru a vorbi , a ma intalni si a ajuta prietenii.
  168. Sa reiau legatura cu prieteni cu care nu am mai vorbit si pe care nu i-am mai vazut de mult.
  169. Sa trimit prietenilor felicitari si urari cu ocazia sarbatorilor .
  170. Sa trimit prietenilor felicitari si urari cu ocazia zilei de nastere si de nume.
  171. Sa fac cunostinta prietenilor mei cu ceilalti prieteni ai mei🙂.
  172. Sa organizez diverse evenimente pentru prietenii mei sau sa ii invit la diverse evenimente.
  173. Vreau sa ajung in Australia.
  174. Vreau sa ajung in Noua Zeelanda.
  175. Sa am partener pentru dansurile de societate
  176. Imi doresc sa sustin lucrarea de disertatie anul acesta.
  177. Vreau sa beneficiez de masaje corporale (cel putin 1-2 ori/luna)
  178. Vreau sa beneficiez de masaje  faciale (cel putin 1-2 ori/luna)
  179. Imi doresc sa fac bai termale.
  180. Vreau sa invat mai multe despre cultura Japoniei.
  181. Vreau sa mananc sanatos in ceea ce priveste modalitatea de consum.
  182. Sa fac REIKI grad II
  183. Vreau ca eu si George sa calatorim intr-un oras din Europa
  184. Vreau sa vizitez gradina dorintelor mele, Butchart Gardens
  • – TO BE CONTINUED –

Pasul 2:

Le pun pe categorii

Citeste Pasul 2 aici🙂


Lasă un răspuns

