A ierta este o chestiune de viata si de moarte

Nu trebuie, e bine sa ierti. Daca vrei sa traiesti :). Cu adevarat.

Deci e o chestiune de viata si de moarte 🙂 . A bucuriei, a increderii, a armoniei.

In primul rand ma iert pe mine. Daca nu fac pasul asta, cum as mai putea ierta pe altcineva? Cum as putea sa iert mereu, sa fac din asta un mod de viata? A ierta e ca a respira. Iert, deci traiesc.

O fac in primul rand pentru mine, pentru starea mea de bine. Toti suntem conectati. Tu esti eu si eu sunt tu. Ce te doare pe tine ma doare si pe mine. Daca tu esti bine, si eu sunt bine :). Daca te urasc pe tine, ma urasc pe mine.

Asa ca te iert. Si te iubesc. Asa cum iubesc orice om, animalut, planta, piatra, planeta, Universul.

Nu trebuie sa intelegi, nu trebuie sa inteleg. E nevoie doar sa cred, sa iubesc si sa iert. Voi gasi toate raspunsurile in sufletul meu. E bine sa am incredere ca am si voi avea tot ce-mi trebuie. Vor veni la momentul potrivit. Doar am rabdare, astept , traiesc. Si toate se vor desfasura la timpul lor, asa cum e bine.

Te iert pentru ce ai spus, pentru ce nu ai spus, pentru ce ai gandit. Te iert pentru ce ai facut si pentru ce urmeaza sa faci. Te iert pentru ca te iubesc si ma iubesc.

Iarta-ma si tu.

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

Lasă un răspuns

