” Sa imi constientizez defectele si sa remediez cel putin 3 din ele, sa ameliorez cel putin 10.” :) – dorinta nr. 99

Acum incep sa imi sistematizez lista de dorinte pentru 2011 si mi-am dat seama ca e necesar sa imi deschid cat mai curand o lista cu defecte :). Asta am si facut.

Imediat mi-am deschis si una pentru calitati, sa ma simt mai bine.

Asta e inceputul :). Voi actualiza acest post pe parcurs, pentru a-ti arata ce pasi am facut pentru a-mi indeplini dorinta.

Daca si tu ti-ai propus sau ai vrea sa-ti pui o dorinta asemanatoare, iti recomand o lista de defecte si una de calitati. Ma gandesc ca e necesar sa-mi constientizez si punctele forte, mai ales ca ele sunt cheia pentru remedierea defectelor.

Si cum cel mai bine in acest e caz e sa ascult parerea celorlati, i-am rugat si pe altii sa imi spuna doua defecte si doua calitati. Extrem de util! 🙂

Asa ca te rog si pe tine: imi spui te rog doua defecte si doua calitati? Multumesc:) ( daca vrei, iti pot returna favoarea 🙂 – doar daca imi ceri:)).

Nu voi face aceste liste publice, insa iti voi spune cum mi-am rezolvat sau macar am incercat din rasputeri sa-mi rezolv unele defecte. Poate te ajuta.

Cu bine :),

My Wish Fairy

Lasă un răspuns

