Ai grija ce-ti doresti…

… ca s-ar putea sa se indeplineasca 🙂 !

Ultimul lucru pe care mi-l doresc e sa iti tai elanul de a-ti pune dorinte. Dar e bine sa iti mai spun cateva lucruri despre acestea.

De cele mai multe ori dorintele se implinesc pe cai neasteptate, surprinzatoare si uimitoare, insa uneori se intampla ca acestea sa nu fie deloc placute.

Tata si-a dorit sa-si faca o casa la Padureni, adica acolo unde a copilarit. Nu stiu si n-am inteles niciodata de ce vrea sa mai faca o casa acolo in curte, cand deja exista cea a bunicii. Cica ar vrea o casa mai cum ii place lui, altfel si alta, neaparat. A amenajat-o  frumos si pe a bunicii, a vospsit-o si a lucrat mult la ea vara asta.

Azi dimineata casa a ars complet. Bunica e teafara si nevatamata, stai linistit.

Dar casa e scrum. Complet. N-a mai ramas nimic din ea.

Acum bunica e la Vaslui, impreuna cu bunica de pe mama si isi tin companie una alteia. Un lucru pe care nu mai speram sa-l vad, pentru ca bunica de la Padureni nu a vrut niciodata, nici in ruptul capului sa vina sa locuiasca la Vaslui, macar pentru o saptamana. Cred ca ii lipsea doar o motivatie foarte puternica. Si-a gasit cu siguranta si persoana care sa ii faca frectie pe spate si nu mai trebuie sa alerge prin sat. Bunicii de la Toporasti ii place foarte mult sa faca masaj, „frectii”, cum le spune ea.

Toti suntem bine, parintii s-au intalnit in seara asta cu niste prieteni la Vatra Dornei, iar noi ceilalti am ras cand am auzit. :)):)):)) Dupa ce am aflat ca bunica e bine, desigur. Adevarul e ca nu-mi pare deloc rau dupa casa aia 🙂 Era mare , frumoasa, dar da-o-n colo de casa. Abia o  astept pe cea facuta de tata.  Si ma bucur ca ambele bunici sunt la Vaslui. 🙂 Acum as merge in vizita acasa 🙂 Sper sa ajung cat de curand.

Am vrut sa ma machiez si sa port bijuterii. Vara asta am facut varsat de vant si dorinta mi-a fost indeplinita. Trebuia sa distrag atentia cu ceva, nu?

De curand mi s-a intamplat un lucru tulburator, pe care nu pot sa-l mentionez acum. Dar e de bine, stai linistit. De fapt, s-a terminat cu bine, dar a avut si momente foarte proaste.

Mi-am dat seama acum la sfarsit ca toata chestia asta a fost de fapt o dorinta implinita. Un lucru pe care mi l-am dorit foarte mult, si care pana la urma s-a intamplat, cu siguranta nu in forma la care m-as fi asteptat.

Imi pare rau ca nu pot sa-ti spun acum despre ce este vorba, dar chiar nu pot discuta despre asta pe blog. Concluzia e ca mi s-a indeplinit o dorinta in modul poate cel mai tulburator posibil, cu multa suferinta din partea mea si cu un mare risc pentru mine.

Dar a avut si multe parti bune, extraordinare si mai presus de orice,cu toate cele bune si rele,  a dat nastere la lucruri minunate, fantastic de frumoase,  pline de speranta , de multumire, de daruire, de iubire. Si sunt foarte multumita. Extrem de multumita si recunoscatoare. :):)

Pana la urma, e o dorinta devenita realitate, si e o dorinta pozitiva. Toate au fost de fapt dorinte pozitive. Nu stiu exact de ce a trebuit sa se intample in modul in care s-au intamplat.

Poate am facut ceva gresit. Varsatul de vant l-am facut in acea perioada proasta din an, cand imi pierdusem speranta si imi era frica.

De casa bunicii, ce sa mai zic, faptul ca eu si sora mea am ras cand am auzit spune ceva. Poate e mai bine ca a ars :). Ma bucur ca bunica e sanatoasa si mai aproape de noi, in familie. Cum am spus, abia astept casa facuta de tata :).

Cat despre evenimentul recent despre care nu ti-am putut da mai multe detalii 🙂 Sorry :), pot spune ca mi-am indeplinit o dorinta arzatoare si am scapat si de o obsesie pe deasupra :). Si mi-a facut mult bine in general. Sunt foarte recunoscatoare :).Multumesc :).

Acum iti e frica sa-ti mai doresti ceva? Sa nu-ti fie. Pentru ca oricum iti pui dorinte, fie ca vrei, fie ca nu. Si multe lucruri din astea „nasoale” se intampla atunci cand iti este frica.

De fapt, atunci cand nu invatam ce trebuie sa invatam, viata ne da tot felul de evenimente mai putin placute. Tot trecem prin greutati, sa zicem, dar doar cu scopul de a evolua (bineinteles, asta pentru ca nu am invatat cand trebuia :)).

Ce e rau atunci in a-ti dori ceva? Macar iti doresti sa inveti, sa evoluezi. Poate nu reusesti intotdeauna in cel mai bun mod. Poate nu reusesti deloc. Dar macar ai incercat.

Nu stiu tu, dar eu prefer sa spun ca e o dorinta implinita in loc de : „Doamne, de ce eu ?”:):)

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy

Lasă un răspuns

