Lista de Dorinte pentru 2010

Tocmai am recitit lista de dorninte pentru 2010 si am am fost surprinsa de cat de scurta e. Desi atunci cand am facut-o mi se parea ca sunt foarte multe dorinte si multe din ele sunt de domeniu fantasticului.

Dar pastrez concluziile pentru la sfarsit.

Din pacate, nu mai am formatul original al listei, ordinea in care mi-am pus eu dorintele.

Aceasta este varianta mai sistematizata, in care incep sa le impart pe categorii. Ce e bine sa stii de pe acum e ca aceste dorinte urmeaza sa fie „prelucrate”, ordonate, clasificate, detaliate etc.

Pentru inceput, mi le-am impartit pe categorii: „Personal”, „Profesional” si „Diverse”.

Personal:

  • Sa apelez la serviciile unui astrolog
  • Sa fac calatoria in strainatate cu George .Lexuti si Madalin
  • Sa fac tratamente corporale
  • Sa slabesc 20 kg ( la un moment dat am modificat si am scris 13 kg, cum ca atat ar fi fost suficient)
  • Sa imi reinnoiesc garderoba cu haine de firma
  • Sa imi fac masaj la coloana
  • Sa ma duc regulat la homeopat
  • Sa fac arte martiale
  • Sa am un animalut fericit 🙂
  • Sa vorbesc foarte deschis cu George
  • Sa calatorim macar o data la 2 luni de placere
  • Sa mergem cel putin o data la 2 luni la teatru,film, bowling si alte distractii
  • Sa merg la Praid
  • Sa merg la sauna
  • Sa merg la u bazin cu apa termala
  • Sa am un tonus muscular foarte bun
  • Sa am o elasticitate foarte buna
  • Sa incep Tai Chi (sau alte forme de exercitii bioenergetice)
  • Sa ma duc de cel putin 5 ori la discoteca
  • Sa mananc sanatos, sa am de cel putin  20 de ori mai multa energie
  • Sa incep sa-mi rezolv toate problemele de sanatate
  • Sa-mi fac mai multi prieteni
  • Sa reiau legaturile cu prietenii mai vechi
  • Sa invat sa dansez
  • Sa fiu mereu optimista
  • Sa notez ideile din Secretul
  • Sa invat sa citesc rapid
  • Sa il ajut pe George mai mult la treburile casei si in afacere
  • Sa folosesc obiective SMART
  • Sa pun mediul sa lucreze pentru mine

PROFESIONAL:

  • Sa aduc o contributie mega-importanta pentru XMOB
  • Sa imi aleg cu claritate drumul profesional
  • Sa am profituri de peste xxxxxxxx/ luna (suma este confidentiala, multumesc:))
  • Sa gasesc o strategie de marketing care sa ne aduca profituri de xxxxxxxxx cu usurinta
  • Vreau ca in una din luni sa avem profituri de xxxxxxx
  • Sa incep sa notez toate cheltuielile si incasarile

ALTELE:

  • Sa-mi iau examenele de la master din prima evaluare
  • Sa ma implic in ajutorarea cainilor si a altor animale
  • Sa iau diploma acreditata de cosmetica
  • Sa iau diploma de manichiurista
  • Sa ii fac un blog si un site tatei care sa ii atraga sute de clienti pentru mediere
  • Sa ma interesez de finantare UE pentru scoala de cosmetica
  • Sa economisesc 10% din banii castigati
  • Sa strang maruntisul pentru Lexuti
  • Sa ma duc la Disneyland
  • Vreau ca mama sa isi faca analizele, sa inceapa tratamentul si sa se duca la homeopat

Citeste aici concluziile

Lasă un răspuns

