Cate feluri de liste de dorinte exista?

Nici un loc de pe lumea asta nu putea fi mai bun pentru scrierea listei de dorinte pentru 2011 decat propriul salon. Un mare vis implinit datorita aplicarii „regulilor” despre care iti voi tot vorbi in acest blog.

Pana la urma, cate liste de dorinte sunt? am inteles ca e una de Craciun, acum vad ca e si pentru 2011.

Listele de dorinte sunt de oricate feluri vrei tu.Eu am una de Craciun, de inceput de an(care se desfasoara pe intreg parcursul anului), lista de dorinte pentru ziua mea de nastere si pentru orice alta ocazie cand e vorba de cadouri.

George m-a intrebat zilele trecute cemi place cel mai mult: sa primesc sau sa fac daruri? Si raspunsul meu a fost, bineinteles: Sa Primesc ! 🙂

Nu exista un raspuns corect sau gresit, e bine oricum. Daca n-ar fi persoane carora sa le placa sa primeasca daruri, ce-ar mai face saracii oameni carora le place sa ofere cadouri?

Si pe mine ma incanta sa fac multe cadouri, numai ca intreg procesul mi se pare cam stresant. Si mie nu-mi place sa ma stresez :).( Desi mi se intampla destul de des, poate din cauza firii perfectioniste.E necesar sa lucrez aici :)).

Daca as sti ce cadouri si-ar dori persoanele in cauza, ce anume le-ar face cu adevarat placere, as darui toata ziua. Pentru ca a darui e un lucru minunat 🙂 E ca iubirea 🙂

Asa ca iti daruiesc tie, tu care citesti acest blog, acest cadou: Lista de dorinte pentru 2011.( sau cum sa faci ceea ce iti place, doar ceea ce iti place, sa traiesti viata asa cum iti doresti).

Eu sunt doar un „invatacel”, nicidecum un „expert care stie tot ce-i bine si exact cum ar trebui facute lucrurile ca totul sa fie „optim”:)

Doar iti impartasesc ce pentru mine a functionat foarte bine, iti arat cum anume a functionat si poate asta te inspira si pe tine sa iti doresti, in primul rand, si a[po sa descp[ero calea care te va duce acolo unde vrei.

Cel mai de pret lucru pe care l-am descoperit cu ajutorul listei , si pe care sper sa-l descoperi si tu, este ca POT. Da, Pot!:) Orice vreau, orice concep cu mintea, pot :).

In continuare voi posta lista mea cu dorinte pentru 2011. Apoi pe cea pe care am facut-o in 2010 si iti voi povesti despre dorintele mele pentru anul trecut, cum s-au implinit sau cum nu s-au implinit si cum intentionez sa le materializez de acum incolo.

Daca mai ai idei pentru alte tipuri de liste de dorinte, te rog sa-mi spui.

De altfel, m-as bucura daca mi-ai impartasi si mie dorintele tale care s-au implini:).

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy 🙂

Citeste lista pentru 2011 aici.

Citeste lista pentru 2010 aici.

Un gând despre „Cate feluri de liste de dorinte exista?

Lasă un răspuns

