Primul meu salon – o dorinta implinita de Craciun :)

Da, asta e cel mai mare cadou pe care l-am primit: Implinirea unei dorinte pe care am avut-o de mult timp.

Nu prea am cuvinte sa-ti spun acum ce inseamna acest lucru pentru mine. Este dovada „vie” ca orice este posibil. Este materializarea unui vis. Si pentru cine nu crede, sau se indoieste vreodata de ceva sa se uite la salonul meu si sa inceapa sa creada – ca poti face si avea orice iti doresti :).

Cum parintii mei au fost in Bucuresti de Craciun , i-am dus si pe ei la salon, impreuna cu toti ceilalti cu care am petrecut sarbatorile . Si le-am spus asa:

” Acum facem <<Drumul Salonului>>, adica traseul pe care il voi face eu in fiecare zi pana la salon. 🙂

Aceasta este o dorinta devenita realitate si va doresc si voua tuturor sa vi se indeplineasca dorintele.”

Tin foarte mult sa precizez ca daca nu mi-as fi dorit din tot sufletul sa am un salon si nu as fi crezut ca pot sa-l am, nu s-ar fi intamplat niciodata ceea ce acum deja e palpabil.

Asta ca o lectie pentru pesimismul parintilor mei care se plang ca nu e aia, nu e cealalta, ca nu se poate, ca e greu etc. Pentru neincrederea celorlalti ca sunt prea multe limitari, ca nu se pot apuca acum de asta, ca nu se poate altfel, ca nu sunt bani etc.

Vreau sa spun ca salonul asta l-am primit (de la viata:)), fara nici un ban. Si nu e orice salon. E exact asa cum mi-am dorit: de lux, cu circuit inchis, pentru clientela cu venituri peste medie, intr-o pozitie buna.

Si chiar mai mult decat mi-am dorit ( sau mai bine spus, mi s-a indeplinit chiar o dorinta si mai mare, s-au pus bazele pentru celelalte vise ale mele ): asociatele mele, Ana si Ioana, sunt „de vis”, persoane extraordinare cu care simt ca pot lucra senzational de bine:), profesionisti de exceptie in domeniul lor (estetica medicala si distributie de produse profesionale), cu o vasta experienta in domeniu care se traduce si prin relatii puternice cu persoane cheie la nivel national si international.

Este o onoare pentru mine ca m-au ales pentru acest proiect si le multumesc cu aceasta ocazie. Sunt convinsa ca doar dorinta mea de a face ce-mi place, cu orice pret, m-a ajutat sa intalnesc aceste persoane. Si la fel iti doresc si tie. Crede, crede, pastreaza-ti speranta si se va intampla.

Dar mai intai e necesar sa stii  ce iti doresti 🙂 Eu am vrut sa coordonez un salon de infrumusetare si sa fiu un gigant in aceasta industrie :):D. Am obtinut ceea ce am vrut: coordonarea unui salon de infrumusetare si toate sansele pentru a-mi indeplini vise mai mari :). La fel iti doresc si tie 🙂

Crede in posibilitati, nu in limitari. Normal ca exista limite, dar doar ca sa ne faca sa trecem peste ele, sa iesim la celalat capat mai buni si mai pregatiti pentru ceea ce ne dorim.

In realitate, limitele nu exista . Sunt doar o iluzie. Si aici pomenesc de „Secretul”, filmul meu preferat din toate timpurile. Pe care te invit sa-l vizionezi si sa-l revizionezi. Cel putin, iti va insenina ziua 🙂

Uite aici un link cu primele 20 de minute 🙂

Cum am spus, am parte de acest salon fara sa investesc bani, doar pe baza „talentului si expertizei” mele :). In realitate, am parte de acest salon pentru ca mi l-am dorit. Si pentru ca am intr-adevar talentul si „expertiza” de a-mi realiza visele. Si vreau sa spun ca am vise mari. Si cred in ele 🙂 ( Prea multi de „si”? :), DA, pentru ca vreau „si” asta, „si” asta , „si” cred ca se pot realiza „si” deja le am 🙂 )

Sa iti povestesc pe scurt cum s-a intamplat; bani n-aveam sa-mi inchiriez un salon (sub nici o forma)- dar am crezut ca se poate . Vroiam sa coordonez un salon, nu sa lucrez ca si cosmeticiana.

Apoi am zis asa: daca trebuie, voi lucra ca si cosmeticiana, imi voi inchiria un post de lucru (nu ma voi angaja, pentru ca vroiam libertate in alegerea programului si a strategiei de marketing – desi varianta cu angajarea ar fi fost mult mai usoara pentru mine, dar cu riscul de a nu realiza ce-mi doresc). De fapt, riscul cel mai mare nu e sa o iei pe alta cale, ci sa uiti sau sa nu mai crezi in ceea ce-ti doresti cu adevarat.

Si planul era ceva de genul asta: imi inchiriez un post, apoi cu profitul mai inchiriez unul si angajez pe cineva si tot asa pana imi inchiriez salonul. Aceasta varianta e foarte plauzibila si  realizabila. Deja simteam ca am salonul. Nu aveam cum sa nu-l am.

La cateva zile, parintii mi-au dat 100 de milioane, adica 10.000 Ron. M-am bucurat enorm, insa mi-am dat seama ca nici asa nu-mi pot inchiria salonul. Numai chiria pe o luna + garantia sare de suta de milioane. De unde bani pentru produse si personal, macar pentru o luna de zile. Asta daca reusesti sa acoperi din prima luna cheltuielile. Adevarul e ca daca nu stii ce faci, mai bine iti iei gume de mestecat din banii astia. Orice investitie e mai buna decat un salon de infrumusetare 🙂

Ce e de retinut este ca deja simteam ca il am :). Am facut altceva cu suma aceea, care m-a pregatit pentru ce-mi doream. Iarasi n-aveam bani de salon, nici nu stiam de unde sa-i iau, dar eu deja imi cautam personal :):)

Am revenit la planul initial si am trimis mesaje pentru inchiriere de post. La nici o saptamana am intalnit-o pe Ioana, care mi-a oferit salonul. Multumesc, Ioana :).

Si vreau sa stii ca am facut si sacrificii. Sunt destule „tentatii”, limite care pot interveni in calea visurilor tale.

In primul rand, am renuntat la firma pe care mi-am deschis-o impreuna cu prietenul meu, care are un potential mult mai mare si mai profitabil decat un salon de infrumusetare. Dar nu este un domeniu care sa imi placa foarte tare.

Apoi, am renuntat la diverse oferte de lucru in domeniul saloanelor de infrumusetare. E foarte usor de gasit un loc de munca aici , pentru ca nu oricine poate sa faca lucrul asta. Iti trebuie nu doar calificare, ci si experienta. Am renuntat inclusiv la un post la un salon care corespundea destul de bine cu ceea ce-mi doream (clientela de lux, chiar vedete, salon diferit, concept nou + flexibilitate). Si asta fara sa am vreo certitudine ca se va incheia cu bine negocierea cu salonul pe care il am acum. De fapt, nici nu o incepusem 🙂 (si a durat 3 luni )

Crede, crede , crede si se va implini. Deja s-a implinit 🙂

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy

Poze cu salonul si vizita la salon aici 🙂

P.S.: Dorinta nr. 1 – Salon de infrumusetare in Bucuresti ♥ – „Checked!”:)

P.P.S.: ” Irina, Ana si Ioana” suna foarte bine, asa-i? Angelic, mi se pare mie :):):):)

Lasă un răspuns

