Pana la urma, e buna lista de dorinte au ba ?

Da, da, da……DA! E foarte buna lista de dorinte de Craciun. Daca n-ar fi existat, in primul rand nu ar fi fost atat de frumos si nici nu as fi primit  ceea ce-mi doream.

Ce bine e sa citesti lista si sa bifezi lucruri de pe ele. Sa facem un ” inventar” 🙂

In total au fost 17 dorinte implinite. 17!🙂 Multi ma intreaba ” Din cate?” Nu mai conteaza din cate, conteaza ca s-au implinit. Si una daca ar fi devenit realitate as fi fost foarte multumita. Cred ca oricine ar fi.

Puteti vedea aici lista de dorinte actualizata( cele cu „♥” sunt dorintele implinite:))

Concluzii:

Am facut cateva greseli anul asta cu lista. Ceea ce inseamna ca am trucuri noi:)

Trucuri:

  1. Fa-ti lista de dorinte din timp. Si roaga pe ceilalti sa-si faca de asemenea lista din timp(cel putin cu 2 saptamani inainte).
  2. Afiseaza lista intr-un loc unde sa o poata vedea toata lumea (din timp:))
  3. Preocupa-te ca aceasta sa fie citita de cat mai multe persoane, de cat mai multe ori (cine e interesat, va vrea si un link sau o copie :))
  4. Impartaseste dorintele din lista chiar daca nu e completa. Scrie pur si simplu : „to be continued ..”:)
  5. Fa rost de lista de dorinte a celorlati (astfel incat sa o ai oricand la indemana:))

Eu nu am avut grija sa imi pun lista la vedere si nici sa fac rost de listele celorlalti(la timp). Doar le-am auzit o data, dar e important sa le ai (ori o copie, ori pe e-mail sau link), sa le poti reciti oricand. Prin urmare, nu am reusit sa iau cadouri pe care cu usurinta le-as fi putut face.

In schimb, am citit lista de fata cu cei prezenti chiar de Craciun si , surpriza, au mai aparut 4 cadouri. Pana la urma, nu ne dorim doar lucruri materiale sau foarte costisitoare si e asa usor sa daruiesti, daca ai sti ce :).

Parerea utilizatorilor si beneficiarilor listei 🙂

„Ce am invatat de la lista de dorinte este ca orice dorinta trebui lansata, impartasita. Odata spusa ea deja capata viata si incepe sa se indeplineasca.

Referitor la lista de dorinte de Craciun, am constata ca aceasta poate face Craciunul mult mai frumos si mai plin de daruri. Nu le vei gasi pe fiecare sub brad inca din prima seara, dar vei avea surpriza ca unele dintre ele sa se indeplineasca a doua sau a treia zi ,de unde nici nu te astepti. Foarte important, lista de dorinte trebuie sa ajunga la cat mai mule persoane.” – George Cosma

” Lista de dorinte a fost o provocare deoarece am aflat cu stupoare ca nu stiu exact ce imi doresc.

Dar imediat ce am inceput sa adaug dorinte pe lista mi-am dat seama ca le pot indeplini usor , sau am gasit metode cum sa le indeplinesc.

Lista este nesfarsita si te ajuta sa te autodepasesti.

Nu ma crede pe cuvant, fa-ti si tu lista dorintelor.” – Alexandra Gardea

” Cu siguranta unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am facut in viata mea, alaturi de impartasirea efectiva a listei de dorinte cu voi :)” -Irina Gardea

…To be continued…:)

Sarutari si imbratisari cu dragoste,

My Wish Fairy

P.S.: Next, povestea dorintelor implinite 🙂

Un gând despre „Pana la urma, e buna lista de dorinte au ba ?

  1. Pingback: Lista de Casa Noua « Lista de Dorinte

Lasă un răspuns

