Dorinte implinite de Craciun – partea a II-a

Dorinta nr. 5 – Sa avem parte de momente minunate,fericite in familie.sa fie raiul pe Pamant in apartamentul nostru, de Craciun. ♥

– Si asa a fost.:):):) Incredibil de frumos. Daca parintii au venit cu gandul sa plece sambata la pranz si au stat pana luni dimineata,asta spune multe🙂.

Nu a fost nimic pregatit. Stiam in adancul sufletului ca parintii nu sunt ca niste musafiri obisnuiti si au ei mai multa grija de noi decat noi de ei.🙂 Poate suna ciudat, dar chiar nu ne-am stresat deloc si ne-am bucurat pur si simplu de venirea lor.

Ne-au adus mancare, sau mai bine spus mancarea si zilele urmatoare ne-au ajutat inclusiv la curatenie.

Noi abia ne mutasem si am constatat chiar in seara venirii lor ca nu avem tacamurile si farfuriile aduse din masina, iar masina…. departe🙂.

Am mancat de pe niste farfuriute de cam 10 cm diametru:) si nu aveam nici tacamuri. Si nici fata de masa :):) Initial am fost pusi in situatia de a manca cu mana, pana i-a venit tatei ideea salvatoare de a folosi scobitori :):) Dar asta a fost tot farmecul🙂

Apoi am scos toate tacamurile pe care le aveam, cateva furculite, lingurite si linguri si fiecare a trebuit sa se descurce cum a putut:). Aveam si 2 furculite de peste ramase de la proprietari care au fost folosite, surprinzator, si mergeau de minune cu farfuriutele de 10 cm.:)

Repet, asta a facut experienta si mai frumoasa, inedita chiar🙂

Poti vedea aici fotografii🙂

Dorinta nr. 7 – Pupici si imbratisari de la fiecare membru al familiei si prieteni ( accept si pupici si imbratisari virtuale:)) ♥

– Astea le-am primit oricum, dar placerea cea mai mare a fost cand am citit lista din nou si „le-am furat” inca un pupic si o imbratisare, fie ca au vrut, fie ca nu. Le era lene sa se ridice din pat, am sarit pe ei🙂, la fel i-am luat de la masa , bucatarie si de oriunde mai erau. ( numai la baie nu m-am dus, bine ca nu era nimeni acolo :))

Dorinta nr.39 – Sa fac cadouri virtuale prietenilor cu care nu ma pot intalni ♥

– Am tinut neaparat la lucrul acesta si recunosc ca daca nu as fi trecut asta pe lista nu cred ca as fi reusit.

Am renuntat sa joc remi pentru asta si nu am iesit la plimbare cu ceilalti ( bine, plimbarea din ziua aceea era la Ikea🙂, dar m-as fi dus). In schimb, le-am cerut celorlalti intelegere si indeplinirea dorintei mele de Craciun – trimiterea de mesaje prietenilor:)

Din pacate, nu am reusit sa trimit la toti.Dar sunt multumita pentru mesajele pe care le-am putut trimite.:)

Dorinta nr. 32 – Sa avem cateva activitati de Craciun ( surpriza:) ♥

– Pentru ca nu am pregatit absolut nimic pentru aceasta perioada, tot ce s-a intamplat este considerat a fi activitate surpriza🙂

Si aici includem :

1.Remi – dupa regula  ” CASTIGA sau MORI!”

– Regula asta s-a nascut dupa ce George a uitat sa mai cumpere un remi, chiar daca a plecat special pentru asta(se mai intampla :)). Asa eram 7 insi la un joc de 4. Si castigatorul ramanea, ceilalti faceau loc la alti 3. Amuzant🙂.

2.Dansuri populare

Am jucat si noi Alunelul, Sarba in Caruta si altele asemenea

3.Spectacol de dansuri tiganesti

Prin spectacol intelegandu-se o „reprezentatie” pe youtube :))

Apropo, uite un link fain – merita vazut🙂

4.Plimbare printre luminite

Cel mai frumos cadou a fost sa-i vad pe parintii mei tinandu-se de mana.

Le-am facut si poza – click aici

5.Bonus- concert Vita de Vie

-In traducere – am ascultat cateva melodii- dar cel mai placut a fost cand am mers pe strada in pasi de dans:)

6.Jocul cu mingile de tenis

– Aceasta este o dorinta de-a mea (nr.16 – O minge usoara din plastic (si sa se joace cineva cu mine, macar pentru cateva minute:)) ♥), numai ca mingea usoara din plastic s-a transformat in vreo 5 mingi de tenis cu care s-a aruncat in jurul mesei pana au ajuns la mine in farfurie, stricand bunatate de iepure de vanat cu ciuperci.🙂

Citeste aici si partea a III-a, care este atat de speciala incat i-am rezervat un post doar pentru ea🙂.

Lasă un răspuns

