Regulile Listei de Dorinte :)

Asa cum am promis, revin cu regulile listei de dorinte.

Acum stau in livingul unor prieteni, “inchisa” in casa (toate hainele mele de strada sunt pe undeva intr-o duba plina pana la refuz), brusc ramasa fara internet, cu mult timp pentru a scrie pentru blog . Nu “pe” blog, pentru ca, asa cum tocmai v-am spus, nu am internet. Povestea asta va voi spune-o mai tarziu. Oricum ,e de bine 🙂

Acum sa revenim la Lista de Dorinte 🙂

Oricine isi poate face o lista cu ceea ce isi doreste. Multi aleg sa sara peste acest pas, altii nici nu s-au gandit la asta.

Dar e important  si cum iti pui dorintele astea. O data pentru a-i da mai multe sanse sa se indeplineasca, iar pe de alta parte, stii cum se zice: “ Ai grija ce-ti doresti…..”:).

1. Spune ceea ce vrei sa ai, nu ce nu vrei.

Adica, daca vrei sa iti gasesti un nou loc de munca, spune ca vrei sa lucrezi in acel loc (cat mai precis si detaliat posibil). Sub nici o forma nu spune ca nu vrei sa mai lucrezi in actuala firma, sau pe actualul post.

Este o diferenta intre:

“ Nu mai vreau sa lucrez aici.”

…si intre:

“ Imi doresc ca incepand cu luna martie 2011 sa fiu director de vanzari cu un salariu de minim 3000 euro/luna la HP.”

2. Foloseste doar enunturi afirmative.

Subonstientul nu percepe negatiile.

Daca spui ca “ Nu mai vreau sa lucrez aici” e ca si cum ai spune “ Mai vreau sa lucrez aici”. Sigur asa ai toate sansele sa schimbi ceva 🙂

Pe de o parte ai evitat sa iti doresti altceva decat ai deja si pe cealalta parte iti intaresti dorinta ca lucrurile sa ramana asa cum se prezinta in situatia de fata, chiar daca detesti acest lucru.

Asa ca spune pur si simplu opusul cuvantului pe care doresti sa-l eviti.

De exemplu, eu nu am spus “ Nu folosi negatiile”. Daca nu gasesti un cuvant care sa exprime ceea ce iti doresti, poti spune “ Evit sa fumez”, de exemplu.

Ideal e sa nu pomenesti deloc cuvantul “ fumat” daca vrei sa te lasi . Gandeste-te mai bine ce ar insemna pentru tine sa renunti la acest obicei. Poate fi sanatate, rezistenta fizica etc.

Am ales si eu un exemplu care nu ma reprezinta, asa ca nu va asteptati la niste avantaje deosebite pe care le pot gasi 🙂 Voi sunteti cei mai in masura sa gasiti aspectele care va motiveaza pentru a atinge scopurile pe care vi le doriti.

3. Fii deschis la tot ceea ce inima ta isi doreste

Poti trece pe lista orice. ORICE . Lucruri mari, mici, oricat de mari sau oricat de mici.

Orice iti trece prin minte : fie material sau de alta natura. Daca iti doresti sa fii cosmonaut, sa te intalnesti cu nu stiu care celebritate, sa ai o anumita stare de spirit, sa ai propria ta nava spatiala etc, trece pe lista.

Fa-ti o lista pentu tine, nu te gandi ca o mai citeste cineva.

La sfarsit, o poti pastra confidentiala si sa impartasesti prietenilor si lumii intregi (de ce nu:) doar dorintele alese de tine pentru acest scop.

In mare, cam asta este.

Mai multe va voi spune in alt post. Am impresia ca textul meu e prea lung si greu de citit. Poate ma limitez. Sau poate e mai bine asa. De spus, tot voi spune, chiar daca pe bucatele.

Astept si parerile voastre, spuneti-mi ce va doriti de la acest blog. Cum ar trebui sa fie sa va ajute.

In curand voi publica Lista mea de Dorinte pentru Craciun.

Va invit sa o faceti si voi , este un lucru bun. Poate fi cel mai frumos cadou pe care vi-l faceti de Craciun 🙂 ( in sensul ca e foarte valoros, nu ca veti primi deodorant, asta am vrut sa spun :))

Pe curand 🙂

2 gânduri despre „Regulile Listei de Dorinte :)

  1. Pingback: Lista de Casa Noua « Lista de Dorinte

Lasă un răspuns

