Welcome world!

Welcome World :),

Primul meu blog… de ceva timp am vrut sa-l am, unii prieteni m-au incurajat, dar nu stiam despre ce sa scriu.

La un moment dat mi-a venit ideea sa va povestesc despre Lista de Dorinte. Nu e o idee noua in nici un caz, dar este extrem de utila:) .

Cum s-a nascut Lista mea de Dorinte:

S-a intamplat chiar inainte de Craciunul din 2009. Era timpul cadourilor, un moment foarte frumos, insa neasteptat de stresant. Pana la urma, ce cadou sa faci?

Intrebari obsesive, te gandesti cam ce i-ar trebui,ce i-ar placea, cam ce buget ai…. asa iti storci creierii minute sau chiar zile intregi si capitulezi prin a cumpara un deodorant, parfum, gel de dus sau lame de barbierit. Mare surpriza! Probabil ai deja o colectie de astfel de cadouri si nu stiu daca astepti cu nerabdare sa o diversifici cu ocazia Craciunului astuia. Si cred ca nici prietenii tai nu isi doresc asta.

Recunosc ca au existat momente cand o crema si un gel purifiant pentru fata au fost binevenite, insa, sa fim seriosi: Nu vrei sa primesti asta la fiecare aniversare, Craciun, onomastica sau orice alta ocazie in care „trebuie” sa ti se dea un cadou. La fel, ai vrea sa ai idei mai bune cand e vorba de facut un cadou altor persoane.

Deci, revenim la intrebarea existentiala: ” Ce cadou sa iau..??????”, cu multe semne de intrebare. Nu degeaba au facut cei de la IKEA o reclama foarte draguta prin care atrage atentia asupra cadourilor neinspirate care au devenit un obicei la noi ( nu stiu la altii…:))

Am refuzat sa mai trec prin „emotiile”, nervii, stresul cadourilor de Craciun. Sau al oricaror gen de cadouri, de altfel.

Asa ca i-am zis foarte frumos lui George (prietenul meu):

„Uite, fa o lista cu toate lucrurile pe care ti le doresti de Craciun si eu iti voi face un cadou surpriza din acea lista :)).”

Uimitor cat de bine a prins lista asta. Am facut si eu una, si sora mea, si Madalin, prietenul ei.

Stiti care au fost cele mai surprinzatoare lucruri pe care le-am descoperit cu aceasta experienta?

Oamenii nici nu stiu ce isi doresc. Ne tot gandim la cadourile pe care „trebuie” sa le luam altora, dar daca ne intreaba cineva ce ne dorim, nu prea stim ce sa spunem. Multi spun sanatate, ca asa le ai pe toate. Asa e, dar daca nici tu nu stii ce iti doresti, cum sa primesti?

Abia cand incepti sa-ti pui dorintele pe hartie iti dai seama ce iti doresti cu adevarat. Constientizezi, descoperi, incepi practic sa materializezi dorintele, chiar daca momentan sunt doar cuvinte pe hartie. E mai bine decat sa fie ganduri sau nici atat, niste impulsuri nedefinite.

Sa faci cadouri altora e un lucru placut! Pentru ca stii ca isi doreste acel lucru, il va ajuta si iti face placere sa i-l oferi. Si daca un deodorant e ceea ce isi doreste, apoi stii ca un cadou mai bun si mai frumos nici nu puteai sa-i daruiesti :))

Ne limitam cand ne punem dorintele.Ne gandim ca nu avem suficienti bani pentru asta, sau ca prietenii nostri nu au. Ne gandim ca e imposibil sa avem un anumit lucru. Ne gandim ca suntem „nesimtiti” sa cerem asa ceva prietenilor nostri.

Sau refuzam pur si simplu sa ne facem o lista cu dorinte, pentru ca ni se pare prea greu,nu vrem sa ne gandim la asta, prea mult efort pentru nimic. Pana la urma, la ce-mi foloseste? Oricum nu conteaza. Nu face nici o diferenta. Nici nu vreau sa aud. Ia mai incetati cu prostiile ! :))

Sa va zic rezultatul Listei de Dorinte de anul trecut:

Nu mai e nevoie sa spun ca fiecare a primit ce si-a dorit, mai mult sau mai putin pentru  ca, pana la urma, fiecare tehnica are nevoie de cizelari si exercitiu:) (Iar cine nu si-a facut lista de dorinte a primit un deodorant sau un parfum si, bineinteles, lame de babierit) Saracul tata, a primit de-a lame de barbierit, de nici nu cred ca isi mai cumpara in restul anului. Se aprovizioneaza constant de ziua lui si de Craciun. Dar cand l-am rugat sa-si faca lista de dorinte, a zis ca vrea sanatate, ca-i mai buna decat toate. Asa este. Multa sanatate iti doresc si cu aceasta ocazie, tata. si mama. Si tuturor, de altfel 🙂

Surprinzator, chiar a fost o surpriza. Chiar daca acel lucru era deja scris de tine si probabil te asteptai sa-l primesti, bucuria era atat de mare, incat parca nici nu credeai ca vei primi asa ceva. La urma urmei, doar tii in mana lucrul pe care ti-l doresti, ce Dumnezeu… (si chiar e o surpriza sa vezi ce anume din lista vei primi :)) Uneori nici nu s-au oferit lucruri de pe lista, ci aceasta a servit ca si ghid pentru alte lucruri de care acea persoana are nevoie, dar inca nu si-a dat seama.

Toata experienta a fost o incantare: facutul listei, impartasirea dorintelor cu prietenii, alegerea cadoului, cumparatul cadoului si mai ales oferitul darurilor.

S-au cheltuit mult mai multi bani decat s-ar fi facut in mod normal, s-au cumparat mai multe cadouri decat in mod obisnuit. Dar nici nu s-a simtit 🙂 Bucuria de a darui cuiva un lucru de care are atata nevoie, de care s-ar bucura atat de mult si care l-ar ajuta in indeplinirea propriilor vise depaseste asteptarile. Practic nu te mai gandesti la bani, te gandesti doar la cat de bine este, cat de mult se va bucura. Si pana la urma, banii se fac:) Mai ales cand esti fericit 🙂

Unele lucruri de pe lista nu le-am primit de Craciun, insa le-am primit pe parcursul anului, din diverse surse. Asta cred ca este cel mai important lucru. Doar daca afli ce iti doresti, daca le scrii pe hartie, au sanse mai mari de a se indeplini.

In plus, cred ca daca le impartasesti si cu prietenii, fie ca iti cumpara sau nu cadou, conteaza. Mai multa energie directionata pentru a-ti indeplini dorintele. In plus, se ivesc oportunitati. In lista mea mi-am dorit o casa de vacanta la munte. I-am dat lista si unei prietene si mi-a spus ca are o cunostinta care inchiriaza o astfel de casa. Si tot asa. Ce pentru tine pare imposibil de obtinut, pentru altul poate fi chilipir si cu placere ti l-ar oferi, mai ales daca stie ca te bucuri asa de mult si ca poti face lucruri de valoare cu ajutorul lui.

Nu vreau sa lungesc prea mult postul asta, sa-l fac mai usor de citit.

In urmatorul post va voi spune despre regulile Listei de Dorinte, pentru ca sunt niste reguli pentru a fi mai eficienta:)

Ne vedem in curand. Sa-mi spuneti parerea si mai ales sa-mi impartasiti ce va doriti, pentru ca pentru asta e blogul de fata: Indeplinirea dorintelor 🙂

Va pup:)

3 gânduri despre „Welcome world!

  1. iubesc veselul si frumosul din cuvinte si trezirea creierului adormit dupa ce am citit postul.
    nu am gandit niciodata pana acum, de cand sunt adult, sa imi fac o lista cu dorinte de craciun.
    hehehe.
    ma pun pe triaba.

    ps: tare surprinsa fost-am cand vazui ca kiar ai trecut de la vorba la act si la fapta. primul tau post. sunt mandra de toi. 4 pupi mari si grasi. si cu fes rosu. 😡 l’amour. love. iubire.

  2. Pingback: Lista de Casa Noua « Lista de Dorinte

Lasă un răspuns

