Lista de dorinte pentru Noul An – Maria

INCEP CU:

1. vreau …. (it’s true. i dare saying it. z L word)

2. vreau o carte de colorat. sa imi ocup cele 2 ore de metrou, amiaza si seara, inspre si dinspre serviciu. poate insa ca nu e cel mai destept moment pt ca vor rade oamenii de mine. nu si daca imi repun un autocolant pe obraz.

mesaj: ‘après 9 luni de munca in folosul comunitatii, am invatat sa:’

3. vreau un pat nou. am spus asta si in 2010. dar mosu era bolnav de imbalonare si gaze. asa ca, tre sa o repet.

4. un abonament la opera bastille. am ascultat azi un concert la gara lyon, dedicat noua, oamenilor strazii, si a fost … (am avut ochii cu la…)

5. un pas Navigo. nu mai suport biletele cu tarif intreg. inainte meream cu tarif redus, si dupa 2 amenzi la interval de 1saptamana, m-am lecuit.

Citeste lista chiar pe Blogul Mariei : http://mariucainpadure.wordpress.com/2011/01/30/dorinte-wishes-desirsevil/

Lasă un răspuns

